Skip to main content
Vraag

Oud KPNmail emailadres niet meer bereikbaar

• September 15, 2026
  • 7 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste KPN, ik heb ooit een emailadres (...@kpnmail.nl) gehad bij een KPN-Abonnement dat ik niet meer heb. Ik ben het wachtwoord al jarenlang kwijt en kom er al jaren niet meer in. Het emailadres is wel nog actief en alle mail wordt naar mijn huidige Outlook-mailadres doorgestuurd. Met als gevolg onnodig veel spam.  

Meerdere keren heb ik de afgelopen jaren contact opgenomen met de Klantenservice. Iedere keer krijg ik dezelfde mededeling dat ze niets kunnen doen, en dat ik op "wachtwoord vergeten" moet klikken. 

• Wachtwoord vergeten stuurt geen herstellink. 
  • Ik heb via Mijn KPN geprobeerd het oude mailadres te zien, zoals de medewerker van de klantenservice aangaf, maar hier staat niet dit mailadres, want het is nooit gekoppeld geweest met mijn huidige abonnement. Het mailadres is destijds gekoppeld geweest aan een toenmalig abonnement.

Kan iemand van KPN (backoffice) dit voor me bekijken?

• Ik wil dat het oude account gedeactiveerd en verwijderd wordt, zodat de spam stopt.

Met vriendelijke groet

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 15, 2026

Hier zal een moderator ongetwijfeld op reageren.

Ik wil je vragen om alvast jouw profiel op dit forum te voorzien van de benodigde informatie, zoals het e-mailadres. Dit kan in de speciale velden die de moderator in kan zien.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@MdeRu. Welkom op de community! Wat jammer dat je hier al zo lang tegenaan loopt en steeds weer bij ‘wachtwoord vergeten’ uitkomt. Zeker als je daardoor ook nog dagelijks met spam wordt lastiggevallen. Ik wil voor de zekerheid nog bij je navragen, bedoel je het e-mailadres dat je in je profiel hebt achtergelaten en wil je dat dit volledig wordt verwijderd?

We kunnen het e-mailadres namelijk niet meer herstellen. Als je bevestigt dat het inderdaad om dit adres gaat en je wilt dat het verwijderd wordt, dan kunnen we vanaf daar verder kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Goedemiddag, 

Het emailadres dat ik in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen heb achtergelaten mag inderdaad verwijderd worden.

Alvast bedankt

Mvg

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 17, 2026

​@MdeRu 

Ik denk dat de KPN vergeten is om dat account (handmatig ??) te verwijderen toen je jouw KPN abonnement opzegde.

Als je op dit moment nog steeds een (nieuw ??) KPN abonnement hebt dan kun je vragen om dat oude emailaccount te laten overzetten naar jouw huidige KPN abonnement. Dan kun je zelf het verwijderen of behouden. Maak daarvoor een terugbelafspraak . Dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat het jouw uitkomt door een KPN medewerker die alles voor jouw in gang kan zetten.

Vermindering van de hoeveelheid spam. Zie mijn antwoord in het volgende topic:

Of wil nog even wachten op de reactie van ​@Vikash van KPN ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@MdeRu Het is gelukt! Het e-mailadres is verwijderd! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 18, 2026

Beste Vikash,

Dank je wel. Heel erg fijn!

Dan is de terugbelafspraak met KPN niet meer nodig?

Nogmaals bedankt. 

Mvg 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 19, 2026

​@MdeRu 

Een terugbel afspraak heeft alleen zin als je nog een KPN abonnement hebt. Alleen dan valt er iets over te zetten.