Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb in het verleden een kpnplanet email adres gehad. Ik wil deze graag nog inkijken. Ik kom echter niet meer erin.  Ik ben nog steeds bij KPN. Maar mijn kpnplanet Ik kan ik niet gevonden krijgen. 

Ik hoop dat u mij kan helpen

@m777 Welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp dan wil je graag je planet e-mailadres nog gebruiken via bijvoorbeeld KPN Webmail maar ben je je wachtwoord vergeten. Klopt dat? 

Mocht dit inderdaad het geval zijn, dan zou je hier de optie wachtwoord vergeten kunnen kiezen. Kun je mij laten weten of het op deze manier gelukt is? 


Dat lukt ook niet. Nu blijkt dat ik niet meer bij mijn kpnplanet mail adres kan. Dit bestaat niet meer. Het hele mail adres is opgedoekt en kan je niet meer gebruiken of nog inzien.


@m777 Ik begrijp dat er contact is geweest met mijn collega's? 

Op het moment dat het e-mailadres inderdaad niet meer bestaat, dan is er wellicht nog wel een mogelijkheid om het e-mailadres als alias aan te maken. 

Een alias kun je aanmaken in mijn KPN. Hiermee komen overigens niet de e-mails terug, maar wel de mogelijkheid om op dit e-mailadres mails te ontvangen. 


Ah.. dat is jammer.. want dat was nou net de bedoeling.. ik wilde nog wat opzoeken.  Het gaat om een garantie dat 10 jaar geleden is afgesloten. Die garantie staat waarschijnlijk op mijn oude kpnplanet mail. En daar kan ik dus niet meer bij komen .

 


@m777 Ik wil graag controleren of het adres echt helemaal verdwenen is, ik verwacht van wel en dan is toegang tot de e-mails echt niet meer mogelijk. Maar wie weet! 

Zou je voor mij in je forumprofiel onder "persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres willen invullen waar het om gaat? Dan ga ik op onderzoek uit!