Skip to main content

Oud mailaccount opnieuw activeren. Hoe precies?

  • June 24, 2026
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Hoi, ik moet mijn kpnplanet.nl opnieuw activeren omdat anders deze vanaf morgen niet meer kan gebruiken.

Wanneer ik dat wil doen gaat alles over naar mijn gmail maar ik wil juist dat kpnplanet wachtwoord veranderen.

Iemand een idee

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 24, 2026

Weet je het wachtwoord van het kpnplanet e-mailaccount nog wel? Log dan eenmaal in bij webmail.

Lees er alles over in dit ⬇️ topic:

 

Wat moet je doen?

Heb je bericht van ons ontvangen en gebruik je het e-mailadres niet meer, maar wil je het wel houden? Dan is er actie nodig: 

  • Log vóór 25 juni 2026 1 keer in op webmail.kpnmail.nl
  • Doe je dit, dan blijft het e-mailadres behouden. 
  • 1 keer inloggen is genoeg, ook als je meerdere e-mailadressen hebt. 

  • Auteur
  • Helper
  • June 24, 2026

Nee helaas en dat is het probleem omdat ik als ik dat via KPN doe gebruikt de site mijn gmail account :(


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Foppe01, goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat je al reactie hebt gehad!

Het is inmiddels 25 juni dus ik hoop dat het gelukt is. 🤞🏻 Voor eventuele toekomstige meelezers: 
Als de site automatisch naar Gmail gaat, probeer het dan eens in een andere webbrowser.
Vermoedelijk is dan ergens ingesteld dat bij dat soort inlogzaken automatisch naar Gmail doorgelinkt wordt. Of dat Gmail automatisch ingevuld wordt, dat omzeil je met een andere webbrowser. 

Als je het wachtwoord niet meer weet, volg dan de stappen voor het aanpassen van je KPN e-mail wachtwoord
Daarna kun je weer inloggen. 


  • Auteur
  • Helper
  • June 26, 2026

Hoi Sanne, dank je voor je bericht.  

Ik heb helaas geen tijd gehad gisteren om het aan te passen en omdat het nu de 26ste is zal het ook niet meer lukken neem ik aan.

Email adres is dus niet meer te gebruiken en zal ik een andere adres moeten gaan aanmaken?

bedankt i.ig.

Gr F

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah jammer dat het niet gelukt is. 😕 Dat gaat dan inderdaad niet meer lukken, dus een nieuwe aanmaken is dan de enige optie. 

Helaas is het door de verbeteringen in het e-mail platform nu niet mogelijk om een nieuw adres aan te maken. 
We hebben ook nog geen datum per wanneer dit wel kan, dus houd het topic dat RBxx eerder aankaartte in de gaten voor updates:

 

 

Zodra er meer informatie is delen we het daar. 
Ondanks dit nog een fijn weekend gewenst!


  • Auteur
  • Helper
  • June 27, 2026

Okay dank je.

Fijne avond