Skip to main content

Hoe kan ik mijn oude email adres van ...@onsbrabantnet.nl tijdelijk her activeren?

Hallo @ruud13 die kun je in MijnKPN als alias aan een bestaand account koppelen. Je kunt ook proberen het als een echt account aan te maken.

In de regel waarin je de naam van de alias/account op kunt geven staat standaard aan het eind @kpnmail.nl, dat kun je overrulen door in het veld meteen de goede naam inclusief extensie op te geven, dus als voorbeeld jansen@onsbrabantnet.nl

als je alleen jansen in zou geven wordt het alias/account jansen@kpnmail.nl

Als de extensie onsbrabantnet.nl ooit eens door KPN is overgenomen moet het lukken op de door mij beschreven manier.

Succes.

 


Hoi @ruud13, is er nog wel een Thuis abonnement van ons actief? E-mailadressen kunnen alleen actief zijn onder een Thuis abonnement, zonder kan dat niet. Met de gegevens die op je profiel staan zie ik geen Thuis aansluiting (meer) staat. Klopt dat?

Als dat het geval is zou je jouw e-mailadres mogelijk bij een bekende met een KPN abonnement tijdelijk aan kunnen maken.


Beste Jasper,

 

Wij wonen inmiddels idd op een ander adres.

*************************

Waar we wel een kon abonnement genieten.

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

 

Mvg Ruud Meijers

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@ruud13 

Gewoon aan jouw bestaande KPN abonnement hangen. Hetzij aan een nieuw emailaccount, of als een alias aan jouw bestaande emailaccount.

Als je een nieuw emailaccount wil aanmaken kan dat alleen nog met het domein xxxx@kpnmail.nl Daar moet je dan dat “ons brabant” emailadres als een alias aanhangen.


Dank je voor die gegevens @ruud13. Ik heb daarmee voor je gekeken en ik zie een @onsbrabantnet e-mailalias staan. Heb je die kunnen aanmaken na het bericht van Willy, of gaat het om een ander adres? Die kan je dan aanmaken op de manier die hij beschrijft.