Skip to main content

Er blijkt nog een oud e-mail account van tiscali actief te zijn. Graag zou ik dit verwijderen/opheffen, maar tiscali bestaat in Nederland niet meer en was destijds overgenomen door kpn. Dus zoek ik hulp op dit forum.met vriendelijke groet, Helma

Welkom op het forum @Loke Westhoff. Tiscali e-mailadressen zijn nu inderdaad bij ons. Toen Telfort er nog was waren de Tiscali adressen daar een onderdeel van maar nu is alles bij ons. 

Heb je ook een KPN Thuis abonnement? Als dat zo is kan het zijn dat het e-mailadres daar een onderdeel van is. In dat geval kan je de e-mailadressen beheren (en verwijderen) via MijnKPN. 

Lukt het via die weg? Als je geen Thuis abonnement hebt of als je het e-mailadres er niet bij staat kan het zijn dat het een los E-mail Only pakket is. Als dat het geval is kan je ons bellen om 0800-0402 zodat een collega met je meekijken. Ook kan je jouw forumprofiel volledig invullen met alle gegevens die bij het e-mailadres horen. Dan kunnen we via deze weg met je meekijken.


Dag Jasper, ik heb ook een 15+ jaar oud tiscali e adres waar ik graag vanaf wil. Kan ik dit op een of andere wijze zelf deleten? Als ik inlog op mijnkpn zie ik nog niet precies hoe ik dit kan doen. Dank vast voor je hulp.


Hoi @Richard8, welkom op het forum. In mijn vorige bericht heb ik een paar mogelijkheden genoemd waarop je dat kunt doen. Via MijnKPN lukt dus niet, heb je het telefonisch al geprobeerd? Op je profiel staat niets, daardoor kan ik niet voor je kijken.