Skip to main content

hallo ik heb ongeveer 10 tot 12 jaar gelden een oude @concepts.nl mail gehad.

daar staan nog accounts aan geregistreerd en graag zou ik op de mail weer willen inloggen, nou weet ik het wachtwoord niet meer.

 

helaas is het al meer dan 10 jaar gelden dat ik de mail heb gebruikt en dat is toen ooit bij een internet provider aangemaakt (welke weet ik niet meer), ik heb online gelezen dat de domain @concepts.nl door telfort over was genomen(?) en telfort weer door kpn is overgenomen.

Ook is het email address nooit met een internet abbonement gekoppeld dus kan ik geen informatie geven over een KPN ID of een ander provider account.

 

Ik heb de klantenservice ook al gebeld en toen is mij verteld dat het oude mail adres niet bij hun bekend is en het domain @concepts.nl ook niet.

Nou vroeg ik me af of er een manier/mogelijkheid is om op mijn mail adres to komen en het wachtwoord te veranderen.

Hallo @J0rdy 

 

Betaal je wel voor een email-only abonnement?, want anders is het gewoon opgeheven denk ik.

Heb je al geprobeerd om een mail naar dat oude concepts emailadres te sturen, als dat terugkomt als onbestelbaar dan bestaat dat emailadres niet meer.

Als het nog wel bestaat heb je ook kans dat die mailbox vol zit, dan zou je een bericht terug moeten krijgen dat je mailtje niet afgeleverd kon worden om die reden.


Hoi @J0rdy en welkom op ons forum.

Als jij nooit (internet) diensten bij Telfort hebt gehad dan is de kans nihil dat het e-mailadres nu bij ons, KPN, zit. Ik wil graag eens voor je kijken wat ik kan vinden. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen en dan bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres waar het om gaat? Als je hier nog een reactie geeft zodra je dat klaar hebt ga ik voor jou op onderzoek uit! :mag:


Hoi @J0rdy en welkom op ons forum.

Als jij nooit (internet) diensten bij Telfort hebt gehad dan is de kans nihil dat het e-mailadres nu bij ons, KPN, zit. Ik wil graag eens voor je kijken wat ik kan vinden. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen en dan bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres waar het om gaat? Als je hier nog een reactie geeft zodra je dat klaar hebt ga ik voor jou op onderzoek uit! :mag:

Hoi @Nico_ .

Ik heb alle informatie ingevuld behalve informatie over een KPN Id, modem of abonnement omdat ik die niet heb. 


Dankje @J0rdy!
Ik heb natuurlijk het 1 en ander uitgezocht omdat ik met mijn 11 jaar KPN ervaring het ook niet helemaal zeker wist, maar het klopt inderdaad dat @concepts mailadressen destijds door Telfort zijn overgenomen en nu dan door KPN, MAAR het adres wat jij opgeeft kan ik niet vinden in onze systemen. Dat houdt in dat het e-mailadres al minimaal 6 maanden uit de lucht is en ik denk zelfs al wel langer omdat je aangeeft al 10 jaar er geen gebruik van te hebben gemaakt. Het spijt mij, maar KPN kan je hierin verder niet helpen :disappointed: