Skip to main content

Gister liep mijn mailbox helemaal vol: 9200 berichten vanaf 2017 en stopte het mail verkeer.

Mijn server instelling staat zo ingesteld dat alles na het ophalen na een week verwijderd moet worden. Met het chatten word ik niet geholpen, er uit gegooid. Via telefoon krijg ik geen antwoord van een dame die waarschijnlijk buiten loopt aan de windvlagen in de microfoon te horen. Ra-ra hoe kan dit? Tijd voor een andere provider? Sjoerd

 

Nogmaals  bellen vragen of ze kunnen helpen, of dat ze een ticket aanmaken voor onderzoek. Dit is best wel vreemd.


Dank voor je reactie, ik hier zeker verder mee,. Wil weten wat hier aan de hand is.


Hmm, dit is inderdaad nogal vreemd @sjdevries, ben je inmiddels een stap verder gekomen of kan ik nog iets voor je betekenen?

In het laatste geval, zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jouw abonnement er bij pakken en deze kwestie voorleggen aan de email-mensen :slight_smile:


@sjdevries :

Welk emailprogramma gebruik je ? Heb je misschien voor dat programma recentelijk een update ontvangen ? In zo'n geval komt het meer dan eens voor dat die update één of meer aantal instellingen wijzigt. Met allerlei nare gevolgen vandien.

Verplaats je alle/meerdere berichten na binnenkomst (in het emailprogramma) naar één of meer archiefmappen ? In dat geval is het mogelijk dat het emailprogramma simpelweg niet meer in staat is om emails op de server verwijderen. Dit kan komen door de gebruikte logica in een emailprogramma.

Kijk je wel eens regelmatig bij de KPN webmail ?


Dank voor jullie reactie, er in een formulier op gesteld en een onderzoek ingesteld. Hoop snel een antwoord te krijgen.


Ah, er loopt al wat dus, top! Ik hoop met je mee :slight_smile: