Skip to main content

KPN heeft ons oude planet emailadres losgekoppeld woensdag denk ik. Ik wacht al 3 dagen op de KPN om terug te bellen want de klantenservice kwam er niet uit. Ook de alias @wxs.nl doet het niet meer. Wie kan helpen? Saskia

Heb jij iets veranderd aan jouw abonnement?

Zie je die emailadressen nog als alias bij één van jouw emailaccounts op https://email.kpn.com?


Hoi @BAWI . Welkom op het forum en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag met je uitzoeken wat er aan de hand is. Zou je daarvoor je profiel kunnen invullen zodat ik je gegevens erbij kan pakken en verder met je aan de slag kan?
Als je hier een reactie zou willen achterlaten zodra je je profiel hebt ingevuld?

alvast bedankt!


Hoi Nico, ja heb het profiel aangevuld. Ik denk dat er een knoop is in wat we aan producten hebben: email basis (juist om dat oude email adres te houden), glasvezel en mobiel. Zondag 45 minuten met de klanten service aan de lijn gehangen en we hebben een soort workaround bedacht, dus de mailbox is weer te gebruiken, maar het klopt net niet volgens mij. In Mijn KPN krijg ik thuis en mobiel niet meer gekoppeld. Ik kreeg ook opeens een mail dat ons email-basis abonnement was opgezegd. Niet door ons in ieder geval. Dank voor je hulp. Saskia