Skip to main content
Beantwoord

Oude emails kpnplanet inzien

• December 28, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Yuceluslu
Nieuwkomer

Beste,

Ik ben sinds een aantal jaren geen klant meer van Kpn. Nu wil ik mijn oude e-mails van adres *** inzien.

Is dat mogelijk, zo ja tot welk jaar inzien? Wat moet ik hiervoor doen?

Alvast dank voor uw reactie.

Groet

Yucel Uslu

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw e-mailadres. Ik heb het voor je nagekeken. Het e-mailadres is niet meer actief. Ik kan je helaas hier niet verder helpen hiermee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 28, 2020

@Yuceluslu :

Helaas. Als je je abonnement hebt opgezegd dan zijn de emailadressen daarna nog 6 maanden toegankelijk. Daarna worden die emailadressen + inhoud “uit de lucht gehaald".

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Yuceluslu. Welkom op het KPN Forum! Wat Willy22 hierboven schrijft klopt. Het zou kunnen dat je nog een e-mail only abonnement afneemt. Als je in een privebericht aangeeft om welke e-mailadres het gaat kijk ik voor je of het e-mail adres nog actief is. Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Bedankt voor het achterlaten van jouw e-mailadres. Ik heb het voor je nagekeken. Het e-mailadres is niet meer actief. Ik kan je helaas hier niet verder helpen hiermee.