Skip to main content

Beste Paul of andere moderator, ik wil ook mijn freeler.nl account verwijderen en nog een hetnet.nl account. Ik heb Bart een privebericht gestuurd, is dit voldoende of moet ik nog iemand anders een bericht sturen?

Ik heb de emailadressen in mijn profiel geschreven.

Alvast bedankt.

Hier een bericht plaatsen is voldoende, @LisaG, welkom!  Het is niet direct nodig om iemand van ons hier privéberichten over te sturen. Dit omdat het wisselt wie van ons welk topic oppakt. Ik heb de adressen die je in je profiel had staan nagekeken en ze bleken alle drie al opgezegd. De beide freeler-adressen waren nog wel gereserveerd, maar dat heb ik nu ook verwijderd. Je bent er nu dus helemaal vanaf :)


Hoi Erik, dank je wel!

Als deze adressen al verwijderd waren waarom betaalde ik er dan nog wel maandelijks voor? 


Ze waren nog maar kort geleden opgezegd, iets eerder deze maand voor zover ik kon zien. Betaal je nu nog steeds? 


Ik had niets opgezegd, dit is voor het eerst dat ik er nu actie in onderneem. op 31 oktober is het voor het laatst geld afgeschreven. Kunnen we dit verder bespreken in een prive chat?

 


Dan moeten we hier inderdaad even verder naar kijken. Voor het gemak heb ik het geheel even afgesplitst naar een eigen topic. Je krijgt een privébericht van me, reageer daarop met de aanvullende info die ik nodig heb. Dan gaan we dit uitzoeken.