Skip to main content

We hebben al langer de instelling dat KPN mail automatisch wordt doorgestuurd naar een ander (gmail) adres. Helaas is in dat gmail adres vandaag wat misgegaan waardoor de historie er niet meer volledig is. Kan ik vanuit onze KPN webmail die oude berichten opnieuw in zijn geheel doorsturen naar ons gmail adres? 

@HHJF Als de e-mails nog in webmail staan is dat geen probleem. Het is dan aan te raden om ze elk apart te sturen, dus niet allemaal tegelijk.

Piet.


Dank Piet. Ik was vooral op zoek naar een oplossing om de mails (het zijn er heel veel!) in een batch te kunnen doorsturen. Mocht daar een slimme handeling voor bestaan, houd ik me aanbevolen!


@HHJF 

Porbeer eens het volgende in jouw emailprogramma (niet de webmail):

Maak in MIJN KPN een nieuw account aan en maak voor dat nieuwe account ook een emailaccount aan in jouw emailprogramma. Verplaats (in jouw emailprogramma) 10 emails van dat oude account naar dat nieuwe account. Als dat gelukt is verplaats dan die 10 emails van dat nieuwe account terug naar het oude account. Hierdoor ziet (hopelijk) de KPN webmail al die emails, op dat oude account, als net nieuw ontvangen emails en dan gaat de KPN aan het werk om al die 10 emails door te sturen.

Als dit goed uitpakt kun je daarna deze procedure voor alle emails uitvoeren.


Dank Willy