Skip to main content

Hallo, Ik heb nu een nieuw kpn abonnement. ik wil graag mijn oude kpn mail adres *****@kpnmail.nl die ik bij het vorige abonnement had opnieuw toevoegen. Kan dat? Ik heb het namelijk geprobeerd, maar is niet beschikbaar.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @g.vtongeren_76 , als ik het goed lees had je ‘vroeger’ een KPN-abo,  toen een poosje bij een andere provider en nu weer terug bij KPN.

In principe is je e-mailaccount bij overstap vervallen.

Misschien kan een moderator nog iets voor je betekenen, mits het e-mailaccount  niet door iemand anders in gebruik is nu, want dan kan het niet meer.

Wacht zijn/haar reactie even af.

 


ok wacht het even af.


Hoi @g.vtongeren_76. Welkom op het KPN Forum! Ik heb de reservering op het e-mailadres voor jou verwijderd. Als het goed is kan je het email adres nu wel aanmaken in MijnKPN. 


Kan ik dat gewoon onder het email account een mail adres toevoegen?


Als je het als alias wilt gaan gebruiken, dan wel. Als je het gescheiden wilt houden van het andere e-mail adres, dan kan je beter een e-mailbox aanmaken. 


hoe doe ik dit?


Aliassen toevoegen onder een hoofdadres gaat via email.kpn.com.

Een los nieuw hoofdadres toevoegen gaat via MijnKPN.

Je kunt tot 5 losse emailadressen maken. Onder elk van deze kunnen ook 5 aliassen.

een emailadres en hun aliassen delen dus de box.

@Vikash . In het startbericht is nog wel de hele mailto link zichtbaar met het adres!


ik heb dit gedaan, maar geeft nog steeds aan dat het mail adres *****@kpnmail.nl niet beschikbaar is. Het aanmaken van mailbox is mislukt!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Aangezien je hier al 2 X kpnmail.nl verkeerd getypt hebt… is dat wel goed gegaan? (overigens staat die extensie al standaard ingevuld)


het is idd gelukt. dank je wel.


Gelukkig maar! :relaxed:


@Vikash. In het startbericht is nog wel de hele mailto link zichtbaar met het adres!

Ik heb het verwijderd. Bedankt voor het doorgeven.

het is idd gelukt. dank je wel.

Wat goed dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

 


Reageer