Skip to main content

Goede avond,

Heb een vraag: heb dus een S7 toestel met diverse mails van kpn van haast 2 jaar(of iets langer) die wil ik dus niet kwijt en graag overgezet hebben op mijn nieuwe toestel. De gegevens die hij nog op de server terug kan vinden die worden uiteraard geladen. Maar daar staan geen mails meer van 2 jaar of ouder. Dus hoe krijg ik die oudere mails overgedragen van oud toestel naar nieuw toestel. Helaas voorziet hierin de smart switch functie niet :-( 

Kom ook op internet geen tips tegen hoe ik dit kan oplossen. Er staat wel ergens dat er een soort van hardcopy op je telefoon zou moeten staan, maar waar zijn die gegevens opgeslagen??

Hoor het heel heel heel erg graag zodat deze gegevens niet verloren gaan. Wie heeft de tip of oplossing die mij verder kan helpen. BVD

Beide toestellen iPhones? Dan kun je van je oude toestel een reservekopie maken en op je nieuwe toestel installeren. Toch?


Nee van Samsung s7 naar s20


Hoi Read, welkom op het forum! Het lijkt inderdaad niet makkelijk om e-mails te exporteren vanuit de Samsung Mail App. Daar kon ik ook niet direct wat over terugvinden. Wat je wel zou kunnen doen is de oude mails doorsturen naar een secundair mailaccount. Of zelfs doorsturen naar jezelf. Zorg er dan wel voor dat je mailaccount op de telefoon is ingesteld om e-mails op de server achter te laten (als hij met POP3 is ingesteld). 


Bedankt voor uw reactie, maar even mails vanaf 2017 doorsturen niet echt handig lijkt me.

Plus datums van mails is dan ook lastig iets terug te vinden.

Toch moet er lijkt me een manier zijn, want de mails worden op de telefoon opgeslagen dus waarom is dit niet overzetten op een nieuwe??? Weet niet waar t te vinden is, outlook is t een pst bestand.

Net als whatsapp back up maken op nieuwe tel zetten in zelfde directorie en je hebt t weer.

Kan dit echt niet met mails??