Skip to main content

Ik ben al jaren klant van kpn. Ik had ooit een planet adres. Kan ik daar nog bijkomen?

@sunnygirl :

Als je dat planet abonnement meer dan 6 maanden geleden hebt opgezegd dan is - jammer maar helaas - ook dat emailadres/-account definitief verdwenen.

Hetzelfde verhaal voor als het een "gratis” adres was. Ook dan wordt het adres na een (lange) tijd van inactiviteit ook “uit de lucht gehaald".


Ik ben al jaren klant van kpn. Ik had ooit een planet adres. Kan ik daar nog bijkomen?

@sunnygirl Als je momenteel een KPN-internetabonnement hebt zal dat Planet-e-mailadres in principe nog gewoon beschikbaar moeten zijn. Als je het tenminste niet zelf hebt opgezegd. Kijk eens of het nog bij je abonnement in Mijn KPN vermeld staat.

Piet.


@P.J.M. van der Vooren ik zie via mijn kpn het adres! Nu kijken wat ik er mee nog kan. Fijn dat ik zover al ben gekomen, dank!


@P.J.M. van der Vooren nou dat ging snel en ik kan er nog bij! Uit 2007, dat is lang geleden. Nogmaals bedankt 


@P.J.M. van der Vooren nou dat ging snel en ik kan er nog bij! Uit 2007, dat is lang geleden. Nogmaals bedankt 

IMAP gebruiken, geen POP3. Dan blijft dat zo.