Skip to main content
Beantwoord

oudere emails terugvinden

• November 7, 2020
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

de in-mailbox gaat terug tot 30-9-2020. hoe kan ik oudere e-mails terug zien voor deze tijd?

Beste antwoord door WMG-N

@Maatje Dop :

Je bedoelt dat die emails niet meer in de webmail staan ?

Ben je misschien op die datum overgestapt van het POP protocol naar het IMAP protocol ? Werd je toen overgezet naar de KPN ? Dan vrees ik dat die emails definitief verwijderd zijn.

Bij POP gebreurt ongeveer het volgende: 1) jouw emails worden opgehaald van de emailserver en op jouw bijv. laptop gezet 2) die emails worden verwijderd van de emailserver.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 7, 2020

Hallo @Maatje Dop ,

Je kunt eens kijken in de map verwijderde items:/ prullenbak. 

Als je ook de prullenbak hebt geleegd, dan zijn de mails definitief verdwenen. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 8, 2020

@Maatje Dop :

Je bedoelt dat die emails niet meer in de webmail staan ?

Ben je misschien op die datum overgestapt van het POP protocol naar het IMAP protocol ? Werd je toen overgezet naar de KPN ? Dan vrees ik dat die emails definitief verwijderd zijn.

Bij POP gebreurt ongeveer het volgende: 1) jouw emails worden opgehaald van de emailserver en op jouw bijv. laptop gezet 2) die emails worden verwijderd van de emailserver.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • November 9, 2020

Hey @Maatje Dop, wat vervelend dat je mails mist. Noordzee en Willy22 schetsen twee mogelijk scenarios. Herken jij dat ook?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 11, 2020

Hallo @Maatje Dop ,

Je kunt eens kijken in de map verwijderde items:/ prullenbak. 

Als je ook de prullenbak hebt geleegd, dan zijn de mails definitief verdwenen. 

@Maatje Dop 

Heb je al gekeken in de verwijderde items/prullenbak?Â