Skip to main content

Hallo,

Ik ben net verhuisd en heb een nieuw abonnement op KPN-Hussel.

Wat in mijn vorige huis wel gewoon lukt, gaat hier niet. Ik kan geen mail ontvangen/verzenden op mijn mobiel via de server. Wel via 4G. In mijn oude huis (ook KPN-interactief) kon ik dit wel. In KPN-forum worden oplossingen gegeven voor KPN gerelateerde mail adressen, maar daar heb ik niks aan. Ik heb @outook.com.

Op mijn laptop werkt het wel.

Ik hoor graag van jullie

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Ook internetten is trager met Server dan met 4 G ...


Je hebt nu een ander modem dan in uw vorige huis zeker?


Ja, dat klopt. Alles nieuw.


Het werkt dus alleen op je mobiele foon via WiFi niet? Je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren.


Hoi @Nico. J. H. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat geen mail kan ontvangen of verzenden. Ik zie dat Nick83 heeft voorgesteld om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd of het probleem inmiddels al is verholpen. 


Ik wacht eerst de monteur even af. Die komt volgende week. Wellicht dat hij of zij iets kan veranderen aan modem.

Jullie horen nog. 


Ik wacht eerst de monteur even af. Die komt volgende week. Wellicht dat hij of zij iets kan veranderen aan modem.

Jullie horen nog. 

Nee, dat is onzin. Daar kan niets in aangepast worden wat er dan voor zou zorgen dat uw mail het weer zou doen. De monteur kan de modem resetten, en dat zal die ook wel doen, maar verder is daar niets op in te stellen.

Wat die monteur dus verder bij u komt doen weet ik niet.

Het gaat dus om mail ophalen met de Outlook app op uw mobiel. Betreft het een emailadres van KPN? Bijv. ****@kpnmail.nl of ****@planet.nl? Of is het een ****@outlook.com adres? Of ****@gmail.com?


Het is een @outlook.com adres.

Mogelijk is mijn Internet te traag.


Het is een @outlook.com adres.

Mogelijk is mijn Internet te traag.

Ok. Geen KPN adres dus. Ik hoop voor je dat je een beetje een behulpzame monteur krijgt die tijd over heeft. Maar als pech hebt, dan zegtie: dat ondersteunen wij niet. Daarvoor neemt u maar contact met Microsoft op.  


@Nico. J. H. Is het probleem inmiddels al verholpen of heb je toch contact opgenomen met Microsoft?


De monteur is net geweest en heeft een nieuw modem mee genomen + 2 WiFi versterker. Nu is mijn Internet sneller en werkt mijn mail weer. 

Dus probleem zat in te traag Internet. 

 

Dank voor jullie hulp en mee denken.

 

Groet,

Nico


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer