Skip to main content
Antwoord

Outlook 2016 geïnstalleerd maar krijg geen mail binnen en kan ook niet verzenden

• October 15, 2019
  • 11 reacties
  • 827 keer bekeken

Ik heb net office 2016 geinstalleerd maar ik krijg geen mail binnen in outlook en ik kan ook niets verzenden. Zo te zien staan de instellingen net zoals voorheen met office 2010.

Iemand een idee waar het fout gaat?

Beste antwoord door KK2019

@Vikash  webmail kan ik wel ontvangen maar ik heb het account verwijderd en opnieuw opgevoerd zoals je adviseerde.. dat is gelukt, ik krijg nu mijn mail weer binnen in Outlook en ik kan ook verzenden via Outlook.

Bedankt voor de tip, of eigenlijk de oplossing! :grinning:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Nog even als toevoeging, het gaat om een @freeler.nl en een @hetnet.nl account.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Wellicht dat iemand van de KPN helpdesk mij hier verder mee kan helpen?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 15, 2019

Kan je wel mail verzenden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

@Nick83  Nee, mail verzenden lukt ook niet.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 15, 2019

Wel lekker rustig…

Krijg je ook geen foutmelding?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

@Nick83  :joy:  inderdaad rustig.. 

Ook geen foutmelding, er lijkt helemaal niets te gebeuren als ik op “alles verzenden/ontvangen” klik, ook geen signaal van een voortgang in de verzending/ontvangst.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 16, 2019

Kun je een schermafbeelding maken van je instellingen en hier plaatsen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2019

@Nick83 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemiddag @KK2019. Wat vervelend dat je geen mail kan verzenden of versturen. Zoals ik het bekijk heb je Outlook op de juiste manier ingesteld, maar zou je toch het account willen verwijderen en opnieuw willen instellen d.m.v. deze handleiding? Daarnaast ben ik benieuwd of je wel kan inloggen in onze webmail-omgeving. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 19, 2019

@Vikash  webmail kan ik wel ontvangen maar ik heb het account verwijderd en opnieuw opgevoerd zoals je adviseerde.. dat is gelukt, ik krijg nu mijn mail weer binnen in Outlook en ik kan ook verzenden via Outlook.

Bedankt voor de tip, of eigenlijk de oplossing! :grinning:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat het weer werkt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!