Skip to main content

Ik gebruik Outlook 2016 en heb alle instelling precies zo staan als her en der op site staat. Mijn mailprogramma zegt van het ene op het andere moment dat hij geen contact kan maken met de server en verstuurt niets meer.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @Marleendegroot, welkom op het forum. Dat jouw mail het opeens niet meer doet is vervelend natuurlijk. Geeft Outlook ook een foutcode bij de melding dat het niet lukt? Je hebt de instellingen al nagekeken begrijp ik, had je de account ook al eens verwijderd in Outlook en opnieuw ingesteld? Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je in de Webmail probeert in te loggen en te mailen, lukt dat wel of krijg je daar hetzelfde? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we samen verder kijken.


Ik gebruik Outlook 2016 en heb alle instelling precies zo staan als her en der op site staat. Mijn mailprogramma zegt van het ene op het andere moment dat hij geen contact kan maken met de server en verstuurt niets meer.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid


Check voor de zekerheid ook of je alle recente updates voor Outlook (Office) 2016 hebt. 


Hoi @Marleendegroot, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat de mail weer werkt. Als dat niet zo is weet je ons te vinden, dan denken we met je mee.