Skip to main content

Goedemiddag, op mijn PC heb ik Microsoft Office 365, op mijn mobiel de standaard google agenda. Wanneer ik een agenda uitnodiging krijg in de outlook op mijn PC en deze opslaat. Wordt deze wel getoond in mijn outlook agenda op mijn PC maar niet in de agenda www.kpnmail.nlĀ > hoe kan ik nu die agenda punt zowel in mijn online agenda als ook in mijn mobiel tonen?

Kan niet voor zover ik weet. De online agenda van KPN koppelt nergens mee voor zover ik weet.


Edit: bijgewerkt i.v.m. nieuwe informatie

Zoals je zelf ook al gemerkt hebt is er wel wat veranderd sindsĀ september 2019Ā qua de details van hoe sommige dingen werken. Specifiek wat betreft de agenda, dank voor het plaatsen van je screenshots hier. Dat geeft in een oogopslag aan hoe dat tegenwoordig gaat.

We hebben onlangs nog wat verder navraag gedaan over de agenda. Het is zo dat je dit kunt importeren in een andere e-mail app. En met wat omwegen ook in sommige andere kalenderapps. Het kan echter niet synchroniseren. De leverancier van de software die we gebruiken voor de webmail en z'n onderdelen heeft die mogelijkheid wel, maar dan met een aparte app. En die app hebben wij niet beschikbaar. Dus voorlopig in ieder geval zit synchroniseren er niet in. Of het in de verdere toekomst nog wel komt is op dit moment niet aan te geven.

Ā 

Ā 


@Jeroen_dBĀ dank je! Zal dan ook elke verandering in de agenda automatisch worden meegenomen?


Als je de webmail agenda importeert naar de andere e-mailprogramma's zal elke verandering in de webmail agenda overal gesynchroniseerd worden.


@Jeroen_dB Ik zie dat mijn wijzigingen in de webagenda wel doorgaan naar mijn outlookagenda op de PC alleen andersom niet. Dus als ik een afspraak in Outlook zet gaat deze niet door naar mijn webagenda. Is hier een oplossing voor?


Helaas niet, het gaat alleen andersom.Ā  In de webmail kun je geen andere agenda's importeren.Ā