Skip to main content

outlook blijft steeds vragen naar een imap/pop wachtwoord.

waar moet ik dat zoeken of veranderen?

Ik heb sinds enige tijd hetzelfde probleem.  andere 4 email adressen (zakelijk, gmail, hotmail) doen het gewoon alleen voor mijn KPN emailadres moet ik meerdere keren per dag opnieuw inloggen. En dan staat alles weer in het Engels. 

Hi @Zoetermeer, gaat dit ook specifiek om de Outlook app? Gebeurt dit ook als je een ander programma probeert? Bijvoorbeeld Thunderbird?


Ja… bij KPN of op dit forum kan men steeds wel zeggen, het ligt niet aan ons, maar het vreemde is dan toch dat het met andere accounts niet voordoet. Ook als je zoekt online, vind je niet veel terug over dit specifieke probleem. Ik zeg ook niet dat het niet aan MS Outlook App (dus niet de commerciële betaalde Outlook), ligt, maar het blijft frappant. 


Ik heb sinds enige tijd hetzelfde probleem.  andere 4 email adressen (zakelijk, gmail, hotmail) doen het gewoon alleen voor mijn KPN emailadres moet ik meerdere keren per dag opnieuw inloggen. En dan staat alles weer in het Engels. 

Hi @Zoetermeer, gaat dit ook specifiek om de Outlook app? Gebeurt dit ook als je een ander programma probeert? Bijvoorbeeld Thunderbird?

Het probleem doet zich alleen voor bij de Outlook-app. Andere e-mailprogramma's, zoals Thunderbird, werken probleemloos.

Piet.


Ik heb dit hier intern aangegeven en wacht voor nu een reactie af! 


Hier was ik al bang voor. Het is toch een Outlook probleem waar wij weinig aan kunnen doen, behalve afwachten tot er een update komt vanuit Outlook. 


Reageer