Skip to main content

Sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem. Nadat ik eerst geen mail meer kon versturen een herinstallatie van mijn account gedaan met ‘ongeldig certificaat error’ als gevolg.

Zelfs herinstallatie van outlook leverde geen succes op. Overigens doet POP3 het wel, maar ik heb de voorkeur voor IMAP

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Het klinkt alsof ergens iets verkeerd staat ingesteld @edwinf. Heb je deze stappen gevolgd om het in te stellen? Lukt het daarnaast wel om met het mail adres op onze webmail in te loggen? Zou je ook nog even op je profiel in persoonlijke opmerkingen kunnen laten weten om welk email adres het gaat?


Bram, bedankt voor je reactie. Na drie dagen achter elkaar opnieuw mijn account proberen aan te melden met dezelfde gegevens krijg ik uiteindelijk de melding niet meer.  Echter lukt het mij niet om mail te versturen, alleen te ontvangen. 
Ik heb een Oneplus 8 toestel en daar kan ik in outlook behalve poortnummers geen beveiligingstype instellen . Ik kan zelfs geen instellingen aanpassen nadat min account is opgevoerd, maar ik heb de juiste poortnummers en servers ingevoerd.  Mijn  webmail werk wel, en tevens mijn mail op mijn desktop omgeving. 


Het moet dan toch ergens in de instellingen zitten. Gezien er geen alias is kan het ook niet liggen aan de gebruikersnaam. Ik zie dat een soortgelijke vraag hier eerder is gesteld. Zou je nog even kunnen kijken of deze stappen helpen? Anders is het advies om zoals ook daar aangegeven toch even naar de winkel te gaan.