Gebruik Hetnet.nl, Outlook. Bij verzending email signaal: code 421, connect error 10060. Gepoogd het op te lossen. Geboden oplossingen mij te ingewikkeld
Hallo
Â
Waarschijnlijk gebruik je nog oude instellingen en die werken nu niet meer.
Zie deze pagina voor de juiste instellingen: https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc
IMAP-instellingen
Inkomende server: imap.kpnmail.nl (SSL aanvinken en poort 993 invullen)
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres
Wachtwoord: KPN wachtwoord
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl (TLS aanvinken en poort 587 invullen)
Â
POP-instellingen
Inkomende server: pop.kpnmail.nl (SSL aanvinken en poort 995 invullen)
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl (TLS aanvinken en poort 587 invullen)
Â
Let daarbij vooral op de serverinstellingen, je moet waarschijnlijk in outlook de poorten en versleutelingsoptie (SSL/TLS StartTLS) aanpassen en bij uitgaande mail de authenticatie aanzetten (dus ook daar je e-mailadres en bijbehorend wachtwoord invullen).
Â
Als je er niet uitkomt, plaats dan afbeeldingen van je huidige instellingen, poets dan wel je persoonlijke gegevens even weg zoals naam, e-mailadres gedeelte voor de @.
HiÂ
Ik zie datÂ
Mocht dat nog niet het geval zijn, dan horen we graag waar je nog tegenaan loopt zodat we verder met je mee kunnen denken!
Goedenavond ik heb zojuist een nieuwe profiel in mijn mail aangemaakt met bovenstaande instellingen maar helaas blijf ik error 421 terug krijgen.Â
Aanmelden voor ophalen lukt wel maar verzenden krijg ik niet ingesteld.
Â
Graag hoor ik ho ik dit verder aanpak.
Â
Gr B Dirkx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.