Skip to main content

Ook ik zou graag willen weten waarom op één van mijn comuters ik de vraag krijg om mijn gegevens opnieuw op te geven. Naam, wachtwoord,etc.

Die komt gewoon als ik via de Outlook app mijn mail ophaal!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze

Jij bent niet de enige die tegen dit fenomeen aanloopt.

Zie bijvoorbeeld dit topic.

Het lijkt echt te liggen aan de combinatie Outlook en de nieuwe mail omgeving van KPN.


en wat wordt er aan gedaan? Moet ik Outlook weggooien? Of iets anders? Daar was dit forum toch voor? Tips en uitleg in dit geval van mail verwerken? Wat zegt KPN hierover? Of moeten we met dit soort handigheden gewoon leren leven?

 


Zoals je in dat door mij aangehaalde topic hebt kunnen lezen is de melding doorgezet naar de techneuten.


en wat wordt er aan gedaan? Moet ik Outlook weggooien?

Dat zou je kunnen overwegen :grin: ik gebruik Thunderbird, en heb nergens last van. Windows 10 Mail doet het volgens mij ook goed 


Als er een ding is wat ik normaal vind is dat ik met een standaard Windows PC of Android 9 gewoon mijn mail moet kunnen ophalen

 


Als er een ding is wat ik normaal vind is dat ik met een standaard Windows PC of Android 9 gewoon mijn mail moet kunnen ophalen

Ik ook, de vraag is nu of de oorzaak in Outlook zit of in de mail omgeving van KPN.

De technici van KPN moeten mijns inziens nu eerst aan de bak om.dit issue te analyseren en afhankelijk van de uitkomst is wellicht inzet van Microsoft benodigd om het issue te verhelpen.


Als er een ding is wat ik normaal vind is dat ik met een standaard Windows PC of Android 9 gewoon mijn mail moet kunnen ophalen

 

Dat kan ook. Geen enkel probleem. Dat doe ik dagelijks, zonder 1 enkele error te zien en zonder steeds mn wachtwoord opnieuw in te hoeven voeren. 


Als er een ding is wat ik normaal vind is dat ik met een standaard Windows PC of Android 9 gewoon mijn mail moet kunnen ophalen

Dat kan ook. Geen enkel probleem. Dat doe ik dagelijks, zonder 1 enkele error te zien en zonder steeds mn wachtwoord opnieuw in te hoeven voeren. 

Welk statement wil je maken Nick?


Beste @AndreWrdn, ik ben met je eens dat dit niet zo zou moeten zijn. In het door wjb aangehaalde topic, geeft Nadia aan dat ze ermee bezig is. Ik adviseer je dan ook om je op dat topic te abonneren. Zodra we meer weten, dan laten we het daar zeker weten.