Skip to main content

Hallo mensen,

Ik loop tegen een probleem aan waarbij ik in outlook geen mails meer kan versturen en ontvangen met kpnmail lukt het nog wel. Als ik probeer de wachtwoord “te updaten” of instellingen aan te passen bijv de poort wijzigen geeft hij als ik wijzigen heb aangebracht dat de wijzigen niet kunnen worden opgeslagen. Ik kom dus niet verder. Ik krijg de volgende foutmelding: 

Foutmelding OUTLOOK: Er is iets misgegaan, uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in OUTLOOK

Is er iemand die dit probleem ook is tegen gekomen en het antwoord weet?

mvg,

 

André

 

 

Hallo Herman 1950,

We lopen vandaag tegen het zelfde probleem aan als jij beschrijft in jouw bericht. Kan je ons wellicht vertellen hoe je exact de storing/probleem hebt opgelost want ons lukt het niet 1.2.3 ?

mvg,

Saiby Singh

 

Admin: samengevoegd met eigen topic origineel topic]


Welke Outlook versie gebruik je en op wat voor een apparaat?

Hoe stel je jouw account in? Plaats eens screenshots van wat je instelt en de foutmelding. Uiteraard wel persoonlijke gegevens even wegpoetsen.


hallo, 

 

Ik gebruik.

 

Microsoft®️ Outlook®️ 2016 MSO (Versie 2305 Build 16.0.16501.20074) 32 bits.

Laptop HP.

 

Zie beneden de instellingen die we proberen over te nemen. Alleen outlook weigert de wijzigingen

op te slaan.

 

Zie tweede screenshot voor in het rood de foutmelding waar we tegen aan lopen en niet verder komen. Graag u deskundig advies in deze?

 

mvg,

 

André

 

 

Admin: privégegevens verborgen

 


Kan je dan ook screenshots plaatsen van de stappen die je doorloopt om dat account te configureren?


Hoi @infoMWE, welkom op ons forum!
Heb je het in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen? Werkt de webmail nog wel?