Skip to main content

Onder mijn account heb ik in het verleden extra accounts aangemaakt voor mijn gezinsleden.

Een van de zoons heeft nu een eigen account en ik wil de emailadressen die onder mijn (hoofd)account zijn aangemaakt, naar zijn eigen (hoofd)account laten verhuizen.
Als ik zo'n account loskoppel van mijn account, moet ik eerst x maanden wachten om vervolgens dit onder het account van mijn zoon te hangen.

Risico hierbij is dat je de (unieke) naam voor het account kwijt raakt aan iemand anders die je net voor is bij het aanmaken van een account/alias.

Goedemorgen @gerardkosters, KPN medewerkers kunnen e-maillaccounts en e-mail aliassen verplaatsen van het ene naar het andere account. Zou jij jouw profiel willen invullen en en bij "Persoonlijke opmerkingen" dan de gewenste situatie willen aangeven. 


Hallo Jeroen.

Even een vraagje/opmerking over dat invullen van het profiel.

Bovenstaand verzoek heb ik gedaan met het account (mijn KPN ID) van mijn zoon.

Ik stel voor dat ik het profiel dan ook invul met zijn persoonsgegevens.


Over wat er moet worden omgezet zal ik dan in de persoonlijke opmerkingen zetten.

Maar dan dus als zijnde mijn zoon die het verzoek doet.

 

mvg

 

Gerard


Dat is geen enkel probleem! Dank voor de toelichting. Ik ga voor jullie aan de slag. 


Sorry voor het lastig vallen Jeroen, maar er is nog één mailadres blijven hangen.
(had ik ook niet genoemd, dus mijn fout)

Heb  deze in het profiel nog even benoemd.

Zou je deze nog even kunnen overzetten ?


Ik zie dat het gemelde adres een zelfstandige e-mailbox is onder het klantnummer van vader. Om ook dat te kunnen verhuizen zijn we wel het klantnummer nodig van het abonnement op naam van vader waar nu nog het adres onder hangt. 


Dat klantnummer is toegevoegd aan het opmerkingen veld (profiel),


Dank! Ik heb een melding aangemaakt voor de collega's van de technische dienst om de mailbox te verplaatsen.Â