Skip to main content

ik heb al jaren gebruik gemaakt van mijn onsbrabantnet mailadres via mijn moeder en tot voorkort, ik ben aan het verhuizen. 

Zij behoudt haar KPN internet maar zou zomaar kunnen overstappen op termijn waardoor ik mijn emailadres + (kpn)aliassen kan verliezen. bij wie kan ik een overdracht aanvragen naar mijn nieuwe/eigen abonnement.

@kevin645 

Allereerst, heb je al een nieuw KPN internet abonnement ? Zo ja, doe dan het volgende: Zorg ervoor dat hier op het forum bij jouw profiel o.a. bij “Opmerkingen” van beide abonnementen (van jou en van jouw moeder) de klantnummers, (naam, adres, woonplaats) vermeld zijn. Maak ook goed duidelijk welke mailbox/emailadressen moeten verplaatst van welk klantnummer/abonnement en naar welk klantnummer/abonnement. Als dat gebeurt is plaats hier dan een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan de verhuizing van de mailadressen uitvoeren.


ik heb de gegevens erin gezet, alvast bedankt dat je me op weg hebt geholpen @Willy22!


Hoi @kevin645 . Ik wil dit graag voor je doen. Zou je in je profiel ook nog het rekeningnummer van je moeders account willen zetten? Ik heb dit nodig vanwege de verificatie regels. Geef je mij een seintje als je die er bij hebt gezet? 


hoi @Erwin_, ik heb het rekening nummer toegevoegd. alvast bedankt!


Ik heb zojuist een opdracht gegeven. Als het goed is gegaan ontvang jij nu een SMS.

Heb jij die gekregen?


hoi @Erwin_ , nee ik heb niks ontvangen per sms:sweat_smile:


Verhip. Het is niet gelukt. Ik doe een nieuwe poging


nog niet:sweat_smile: , ik heb mijn 06 nummer ook bij de opmerkingen gezet, kun je checken of dat het nummer is waar je het heen stuurt? wat staat er eigenlijk in die sms?


Er is blijkbaar een ticket aangemaakt omdat het overzetten mislukt is. Ik zie dat een collega van mij nu contact zoekt.  Heb jij al iemand gesproken?


Ik heb even met de collega gesproken en als het goed is heeft hij je mailbox nu succesvol verhuisd. Kun jij dat bevestigen?


had inderdaad een voicemail, maar was net druk bezig met de waterleiding:sweat_smile: , ben weer bereikbaar


Je mail is al omgezet, @kevin645 . Je kunt het nu benaderen vanuit je eigen MijnKPN omgeving.


zie ze inderdaad staan:smile: , bedankt @Erwin_ !