Skip to main content

Mijn oorspronkelijke glasvezel abonnement via Concepts is een aantal jaren geleden overgenomen door Telfort. Nu is Telfort opgegaan in KPN. Mijn gezin en ik gebruiken echter nog steeds concepts email adressen, dit lijkt mij een uitgelezen moment om over te stappen en wel direct naar kpn email adressen. Ik heb echter geen inlogcodes om dit in te kunnen richten. Hoe kom ik daar aan?
 

alvast bedankt voor de hulp!

Bert

Hallo Bert, welkom op het forum! Telfort vast is op dit moment nog gewoon een apart abonnement. Later dit jaar zullen Telfort abonnementen gemigreerd gaan worden naar KPN. Je krijgt daar op dat moment dan bericht over. Bij deze migratie wordt je hele abonnement, inclusief je e-mailadressen, overgezet. Als je graag @kpnmail.nl adressen zou willen gebruiken, dan kun je die na de migratie aanmaken. Dit kan nu nog niet, omdat je nu nog niet in onze systemen staat.


Ik gebruik ook Concepts en wil dat blijven gebruiken. Veel vrienden, familie bedrijven hebben mijn mail adres, dat ga ik niet allemaal laten wijzigen. Helaas werkte gistermiddag de mail plots niet meer op onze 2 A8 van Samsung en computer. Heb alles weer opnieuw ingesteld s avonds en het werkte weer. Vanmorgen had ik weer geen mail op de A8. Nu krijg ik het niet meer voor elkaar, en heb toch echt verstand van computers en internet. Wat heeft KPN gedaan. Zijn de mailboxen gemigreerd? Is er iets fout gegaan? Graag oplossen Jan


Hallo @JanW50 , voor die vraag kun je het beste bij Telfort terecht, dat is nog steeds een aparte provider en heeft nog niets met KPN van doen, alhoewel de voorbereidingen voor migratie in volle gang zijn. Als je omgezet wordt naar KPN krijg je daar persoonlijk bericht van.

 


@JanW50, alvast welkom hier 🙂 Naast het migreren van Telfort naar KPN moet er ook wat aangepast worden rondom de mail. Ik denk dat je daar last van hebt. Op het Telfort forum hebben we daar een topic over met meer informatie, en wat moet  je aanpassen in de instellingen. Als je daarna nog steeds problemen ervaart mag je dat daar in dat topic aangeven. Dan kijken m'n Telfortcollega's met je mee.