Skip to main content

tot op heden  gaat de overgang van Telfort  naar KPN bij mij niet vlekkeloos  medewerkers  willen bij contact  met KPN mij Telfort mailadres verwijderen  echt slechter kan het niet  en het mailadres  uit  outlook verdwenen bij een remote contact . nu mij zoekactie naar de algemene voorwaarden  van KPN  deze wil ik compleet  in huis  hebben ,ze zijn moeilijk te vinden , uitleg en de structuur van KPN  moet  ook wennen waar alles staat  , met vragen verbrak een medewerker  gewoon de telefoonverbinding  contact weg en mailadres weg  niemand  belt terug  een nieuw contact  met KPN resulteert  in een wacht ti9jd van twee dagen , bij Microsoft krijgt je direct een ticket nummer en daarna direct een medewerker aan de lijn en is de uitleg  zeer uitvoerig en wordt je de dag later keurig terug gebeld  of alles  naar  behoren werkt  of  je  ook tevreden bent garantie op ticket nummer 1 jaar  ik raad  het iedereen aan . eerste ingang contact  nu met KPN komt  niet helder over   1ste vraag waar staan de algemene voorwoorden compleet  voor de consument   en de algemene voorwaarden compleet zakelijk  er zijn allerlei vragen bij mij  de eerste  contact

@F Veerman :

Wat is het concrete probleem waar je tegen aan loopt ? Misschien kunnen de mensen hier op het forum jou helpen.


Hallo @F Veerman Van harte welkom op het KPN Forum. Je geeft een aantal dingen die niet helemaal goed lopen, maar wat er precies aan de hand is, is mij ook niet helemaal duidelijk. Kun je het één en ander iets verder toelichten? 

Wat extra uitleg: het KPN Forum is een online omgeving, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en adviezen: met even gericht speuren vind je vaak al veel informatie. Als je een vraag stelt, stel 'm dan zo duidelijk en gericht mogelijk. Dan kunnen leden van community snel met je meedenken en je goede tips geven. Medewerkers van KPN, zoals ik, lezen ook mee. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat informatie snel vindbaar is. Als je er onderling niet uitkomt, kunnen we ook meedenken. Maar als je rechtstreeks contact wilt met KPN en meerdere specifieke problemen wilt bespreken, kun je ook altijd contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402. 


Hallo @F Veerman Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is verholpen, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag. 


De overgang van Telfort naar KPN  het gaat  echt niet goed  bij KPN vele afspraken worden niet nagekomen  heel veel praten zonder dat er iets  mee wordt gedaan  ik heb nu denk ik meer dan 10 a4tjes  vol geschreven  een met afspraken  op de  minuut nauwkeurig gerapporteerd  en dan nog  loopt  het  niet soepel bij KPN  .KPN een Telfort overgenomen met X4all rechtszaken gevoerd  om dit allemaal naar zich toe te trekken voor  omzet vergroten , maar daar hoort wel een vergroting  van personeel bij maar dat doen ze  niet volgens  met als resultaat klanten worden niet  naar  behoren geholpen als  het  niet lukt wordt de verbinding verbroken dan zijn we er vanaf .

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


Hallo @F Veerman , wat zijn jouw concrete klachten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


de helpdesk bestaat bij KPN uit een reguliere schil  bemand door heel veel studenten daar  is  de  hulp buitensporig slecht.

de tweede lijn is  Tech afd  daar zitten de  mensen met verstand gaan diep denk ik .

maar als de reguliere schil een fout maakt en er niet uit komt wordt er  niet verwezen naar de mensen met verstand . de reguliere schil verbreekt gewoon de verbinding einde hulp en verhaal 

Admin: post samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag, ook ik heb problemen met de overgang van Telfort naar KPN wat mijn emailadressen betreft.

Kan niet meer inloggen bij Telfort om mijn emailadressen aan te passen en in mijn Kpn komen ze niet voor.

Ik heb namelijk een paar ‘aliassen’ en die wil ik graag verwijderen want sinds de overgang naar Kpn krijg ik daar berichten op binnen waar ik niet van ben gediend en kan ze niet blokkeren want ze zijn dus niet zichtbaar. Erg vervelend.

 Ook ‘n gewoon emailadres zou ik willen verwijderen maar ‘ik kom er niet bij’.

Weet iemand hierop het juiste antwoord hierop?


Hallo @J. Andringa , bij de migratie van TFT naar KPN zijn ook alle emailaccounts en -aliassen mee verhuisd naar KPN. Via MijnKPN kun je toegang krijgen tot de mailaccounts en waar nodig aanpassen.

https://login.kpn.com/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dkpn-mail-selfservice%26response_type%3Dcode%26scope%3Dopenid%2520cus_info%2520mailbox%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Femail.kpn.com%252Fcallback%26state%3D8b38f21e8b824129a688069656eb7a97%26nonce%3DbN3a%252FYcmLf3%252FAYmfGGSallArWIP%252Fk1ObOJkeiKMR288%253D


Dank voor uw reactie. Ik had het idd inmiddels gevonden. 


Hallo @J. Andringa , graag gedaan, goed om te lezen dat je de ingang hebt gevonden.