Skip to main content

Ik ben al een hele tijd geleden verwisseld van provider maar ik heb toegang nodig op mijn ouder kpnmail

Hoe lang was dat geleden @Ruben Bosveld ?

Na het opzeggen van een internet abonnement houdt KPN de mailboxen nog 6 maanden in de lucht maar daarna wordt alle mail en de e-mailadressen gewist.

Heb je soms (alleen) toegang nodig tot een e-mailadres, bijvoorbeeld om een verificatiecode te ontvangen? Kijk dan of je bij een familielid of vriend met een KPN abonnement dit adres tijdelijk mag aanmaken.


Ik gok iets van 2 jaar geleden dat ik ben verwisseld van provider.

Ik heb alleen maar toegang nodig voor een verificatiecode.

 


Hallo @Ruben Bosveld , dan heeft KPN dat adres dus al zo’n 1,5 jaar geleden gewist.
Heb je iemand (familie, vriend) die nog een KPN internet abonnement thuis heeft? Vraag dan of je dit adres tijdelijk bij hun mag aanmaken om de verificatiecode te ontvangen.

Zonder abonnement kan KPN niets voor je doen.


@Ruben Bosveld

Je hebt hier een profiel aangemaakt voor het KPN forum dus je hebt nog een KPN klantnummer. Of gebruik je het account van bijv. een kennis ? In dat geval maak je aan dat account van jouw kennis tijdelijk emailadres aan. En dan kun je - via dat tijdelijke emailadres - die verificatiecode ontvangen.


Je hebt hier een profiel aangemaakt voor het KPN forum dus je hebt nog een KPN klantnummer. 

Dat hoeft toch helemaal niet, mijn KPN ID voor het forum is ook niet gekoppeld aan een KPN klantnummer.

 


@wjb 

Maar @Ruben Bosveld heeft al meer dan 2 jaar niet meer een KPN abonnement en een KPN ID vervalt na 1 jaar als je daar niet meer inlogt.


@wjb

Maar @Ruben Bosveld heeft al meer dan 2 jaar niet meer een KPN abonnement en een KPN ID vervalt na 1 jaar als je daar niet meer inlogt.

Dan maak je toch gewoon een nieuwe KPN ID aan?

Waar het om gaat is jouw stelling dat @Ruben Bosveld een KPN klantnummer zou hebben omdat hij een profiel aangemaakt heeft op het forum.

Dat hoeft dus niet, ook zonder KPN klantnummer kan je prima een KPN ID aanmaken. Aan het KPN ID dat ik hier gebruik is ook geen klantnummer gekoppeld.