Mijn vrouw en ik gaan overstappen van Ziggo naar KPN: wij hebben nu dus 2 mail (@upcmail.nl) adressen. Wij moeten nu dus (helaas) naar een andere mailbox overstappen. Op advies vd kinderen ebben we nu besloten om 2 Gmail adressen te maken die we dus nu graag willen koppelen aan het nieuwe KPN mail adres.
Wat is nu de beste procedure om dit voor elkaar te krijgen?
Ter info: wij gebruiken Apple mail zowel op de IMAC als iPhone.
Bladzijde 1 / 1
Op advies vd kinderen ebben we nu besloten om 2 Gmail adressen te maken die we dus nu graag willen koppelen aan het nieuwe KPN mail adres.
Wat bedoel je hier mee? Ik denk dat het niet kan wat je wilt.
Gewoon Gmail gebruiken. De rest vergeten. Als je dan later weer naar Ziggo wilt, dan hoef je niks te veranderen aan je mail.
Oh okay,
ik dacht dat je kpn aan gmail moest koppelen!
Dan gaan we gewoon lekker GMAIL gebruiken; bedankt voor de tip!
@Marcowijngaard Vermoedelijk wil je de emails, die na aanmaak van je gmail account, automatisch laten doorsturen naar je kpn mail adres. Ja, dat kan, middels onderstaande instellingen
Zelf heb ik dit al jaren en het werkt goed.
Hallo @Marcowijngaard van KPN krijg je standaard geen mailaccount (meer).
Dus als je een KPN-ID wilt maken, kun je dat gewoon met GMail doen, zoals nu je waarschijnlijk ook gedaan hebt om een forum-account aan te maken.
In MijnKPN geef je als correspondentie-adres je GMail-account op, dan gaat alle digitale post van KPN naar je GMailaccount.
Welkom bij KPN en het forum.)
Â
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.