Skip to main content

Op dit moment heb ik een email only abonnement waarin ik een @planet.nl email adres heb. 

Daarnaast heb ik een hussel abonnement. Nu wilde ik vragen of het mogelijk is om het email adres uit de email only abonnement te migreren naar mijn hussel abonnement.

 

Met vriendelijke groet,

Gert

admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi @Gert_tje, welkom hier! Dit kan, en ik kan je daar bij helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Noteer, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ graag even het mailadres dat je gemigreerd wilt hebben, en het mailadres binnen je huidige abonnement waar hij onder mag komen te hangen. Ik kan hem namelijk niet als mailbox in je abonnement plaatsen, maar alleen als alias van een mailbox. Als je hem dan ook apart wilt houden van de boxen die je nu hebt, maak dan eerst via je MijnKPN een nieuwe mailbox aan.


Hoi @Gert_tje, welkom hier! Dit kan, en ik kan je daar bij helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Noteer, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ graag even het mailadres dat je gemigreerd wilt hebben, en het mailadres binnen je huidige abonnement waar hij onder mag komen te hangen. Ik kan hem namelijk niet als mailbox in je abonnement plaatsen, maar alleen als alias van een mailbox. Als je hem dan ook apart wilt houden van de boxen die je nu hebt, maak dan eerst via je MijnKPN een nieuwe mailbox aan.

Beste Erik,

 

Dank voor je reactie. Het profiel is ingevuld en de gegevens waar je om vraagt staan hierin vermeld. 

 

Alvast dank


Dank je, Gert. Ik kan dit specifieke adres niet zelf verplaatsen, dus ik heb de back office gevraagd om dit voor je te doen. Dat wordt meestal binnen een werkdag of drie uitgevoerd. Mocht het nodig zijn nemen ze telefonisch contact op.

Het Planetadres dat we verplaatsen is op dit moment ook een alias. Dat betekent dat bij het verplaatsen er geen e-mail wordt meegenomen. Die blijft staan in de inbox van het account waar het Planetadres nu onderhangt. Wil je het E-mail only abonnement vervolgens ook beëindigd hebben of wil je hem liever laten doorlopen?


Dank je, Gert. Ik kan dit specifieke adres niet zelf verplaatsen, dus ik heb de back office gevraagd om dit voor je te doen. Dat wordt meestal binnen een werkdag of drie uitgevoerd. Mocht het nodig zijn nemen ze telefonisch contact op.

Het Planetadres dat we verplaatsen is op dit moment ook een alias. Dat betekent dat bij het verplaatsen er geen e-mail wordt meegenomen. Die blijft staan in de inbox van het account waar het Planetadres nu onderhangt. Wil je het E-mail only abonnement vervolgens ook beëindigd hebben of wil je hem liever laten doorlopen?

 

Het email only kan na migratie worden beëindigd.


Dank je, Gert. Ik kan dit specifieke adres niet zelf verplaatsen, dus ik heb de back office gevraagd om dit voor je te doen. Dat wordt meestal binnen een werkdag of drie uitgevoerd. Mocht het nodig zijn nemen ze telefonisch contact op.

Het Planetadres dat we verplaatsen is op dit moment ook een alias. Dat betekent dat bij het verplaatsen er geen e-mail wordt meegenomen. Die blijft staan in de inbox van het account waar het Planetadres nu onderhangt. Wil je het E-mail only abonnement vervolgens ook beëindigd hebben of wil je hem liever laten doorlopen?

 

Het email only kan na migratie worden beëindigd.

 

 

Migratie voltooid, dank voor je hulp.


Graag gedaan, Gert! Fijn dat je het nog even hebt laten weten. Ik zie dat de back office collega's het e-mail only abonnement inmiddels ook al hebben beëindigd. Dus dan is dat ook klaar.