Skip to main content

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN.

Bij het creëren van een email account + e-mailadres ben ik te snel geweest waardoor de volgende situatie is ontstaan:

 

Ten behoeve van het verplaatsen van een e-mailadres naar een tweede nieuwe e-mailaccount heb ik eerst het e-mailadres bij het “oude” account verwijderd en vervolgens geprobeerd dit adres weer op te voeren bij het “nieuwe” account.

Ik begrijp ondertussen dat dit niet mogelijk is omdat het e-mailadres door KPN wordt geblokkeerd voor hergebruik.

Toch wil ik dit adres graag gebruiken en vraag mij af of dit toch mogelijk is en wat hiervoor nodig is ?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Dick Nieuw 

Zoals hierboven al aangegeven wordt, gaat het e-mailadres bij verwijderen in quarantaine. Dit duurt zo’n 2-3 maanden om te voorkomen dat iemand anders het adres direct “onder je handen” kan overnemen. Een KPN moderator kan deze blokkade voor jou verwijderen.

Laat daarvoor je pers. gegevens (privé) achter in jouw Forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN. Zet het betreffende e-mailadres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


Ga ik proberen, dank je wel


Ik heb het forumprofiel gevuld en het e-mailadres ingevuld bij “persoonlijke opmerkingen”.

Hoe kom ik nu in contact met een KPN moderator ?


Ik heb het forumprofiel gevuld en het e-mailadres ingevuld bij “persoonlijke opmerkingen”.

Hoe kom ik nu in contact met een KPN moderator ?

Hallo @Dick Nieuw , moderatoren lezen dit forum constant uit, je komt vanzelf aan de beurt.

 


Hallo @Dick Nieuw. Zie dat je al het advies van @RBxx hebt opgevolgd. Door jouw profiel al ingevuld te hebben, kon ik direct voor je aan de slag. De reservering heb ik voor je eraf gehaald. Jij kunt nu weer het e-mailadres aanmaken op jouw persoonlijke beheerpagina

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: