Skip to main content

Hallo,

Zou een moderator mij kunnen helpen met het overzetten van een e-mailadres van het ene naar het andere KPN id?

Mijn ex-partner maakt gebruik van een e-mailadres wat nog aan mijn abonnement is gekoppeld. Ze heeft inmiddels zelf, al een hele tijd overigens, een eigen abonnement. Het zou fijn zijn als haar e-mailadres ook aan haar eigen abonnement hangt.

 

Bij voorkeur wordt het overgezet inclusief alle e-mailberichten die nu in de mailbox staan, zodat deze niet verloren gaan. Is dat mogelijk?

Ik hoor het graag. 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten, 

 

Paul van Antwerpen

Bedankt voor het aanmaken van een topic, @Paulus1979! Je berichten onder het andere topic heb ik verwijderd, hoor! 😅

Zodra je topic aan de beurt is, helpen wij je graag!


Hi @Paulus1979!

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mailadres waar het om gaat, en beide klantnummers noteren. Dit kan in het opmerkingsveld onderaan 🙂


@Paulus1979

Bij het overzetten van een mailbox naar een ander abonnement wordt - jammer maar helaas - ook de inhoud van die mailbox gewist. Je zult dus eerst een kopie van alle emails moeten maken voordat die mailbox kan worden overgezet.

Een 2e mogelijkheid is om de emails eerst m.b.v. een emailprogramma naar een (nieuwe) mailbox van jouw ex te kopieren/verplaatsen.


@Paulus1979

Bij het overzetten van een mailbox naar een ander abonnement wordt - jammer maar helaas - ook de inhoud van die mailbox gewist.

Dit klopt gelukkig niet, het omzetten van een mailbox van het ene naar het andere klantnummer is iets waar je als klant verder helemaal niets van merkt. Je inloggegevens blijven hetzelfde en al je mails blijven blijven aanwezig omdat de mailbox tijdens het omzetten gewoon actief blijft 😊


@Paulus1979 kan ik je hier nog verder mee helpen? Ook als je het al via een andere weg hebt weten te regelen hoor ik het graag zodat ik weet dat dit topic geen verdere aandacht nodig heeft 🙂


Ik wil het inderdaad nog wel graag geregeld hebben. Ik moet nog wat gegevens op een rijtje zetten. Wel wil ik liefst zeker weten dat de mail die nu in de mailbox staat behouden blijft. 


We verplaatsen je mailbox van het ene naar het andere klantnummer, dit heeft geen effect op de inhoud van je mailbox en op je inloggegevens.

Laat het mar weten als je alles helder hebt zodat ik dit verder voor je in gang kan zetten 🙂