Skip to main content

Hallo, wij gaan verhuizen en over een maandje krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis. Hiervoor heb ik een paar weken geleden alvast een nieuw Hussel abonnement afgesloten omdat ik tot 1 maart zowel in mijn nieuwe huis als in mijn oude huis goed internet wil hebben om overal goed te kunnen werken. De dubbele abonnementslasten neem ik dus maar even voor lief, want de tijdelijke oplossing met mobiele data zou voor mij niet voldoende werken. Dit was volgens de medewerker voor mij de beste oplossing.

De medewerker die ik gesproken heb zei dat ik dan later bij het opzeggen van mijn abonnement op mijn huidige adres mijn emailadres, vaste telefoonnummer en Spotify Family kan laten koppelen aan mijn nieuwe abonnement op het nieuwe adres. Maar is dat ook zo? Ik wil dit echt even zeker weten want mijn emailadres is inmiddels aan zoveel accounts gekoppeld en bij zoveel instanties bekend, dat het ondoenlijk wordt om dit allemaal te gaan wijzigen mocht het toch niet goed gaan… Ik zoek dus even bevestiging dat ik me hierover geen zorgen hoef te maken en dat dit naadloos over zal gaan naar het nieuwe abonnement. Ik hoor ook graag wat ik daarvoor nog precies moet doen tegen die tijd.

Mvg,
Gilbert

Hoi @gtraets. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht.

Spotify Family:

Wanneer je Spotify Family opzegt worden allen Spotify account terug gezet naar een Spotify Free account. Alle afspeellijsten blijven op deze manier behouden. Je kan daarna Spotify Family weer toevoegen aan het abonnement op het nieuwe adres en jouw Spotify Free account daar weer aan koppelen zodat ze weer worden geüpgraded. Dit kan je zelf regelen in MijnKPN.

Vaste telefoonnummer:

We kunnen het telefoonnummer pas overzetten naar het nieuwe adres wanneer het abonnement is opgeheven. Het verhuizen van het telefoonnummer kan een aantal dagen duren (ongeveer 48 uur), maar het is mogelijk. Dit kan je het beste bespreken tijdens het opzeggen van het abonnement van het tijdelijke adres. 

E-mail adressen:

We hebben de mogelijkheid om e-mail accounts over te zetten naar een ander abonnement. Dit kan zolang het abonnement nog actief is. Je kan dit het beste nu al regelen. Ik kan dit voor jou in gang zetten of je kan hiervoor ook de klantenservice bellen (0800 0402)


Hoi @Vikash, allereerst bedankt voor je reactie! Het stelt mij gerust dat het allemaal mogelijk is. Emailadressen mag je van mij al regelen, maar ik weet niet of mijn nieuwe abonnement al actief is. Ik verwacht dat dat pas vanaf 18 december zal zijn. 

Kan jij toevallig ook zien wanneer ik het installatiepakket krijg? Dit zou nog op mijn oude adres geleverd worden. 
 

Groeten,

Gilbert


Ik kan pas wanneer het abonnement actief is op het nieuwe adres jouw e-mail account laten verplaatsen naar het nieuwe klantnummer. Dus pas na 18 december. Het pakket staat klaar om verstuurd te worden, maar wordt een aantal dagen voor 18 december verstuurd (naar Vinkenbroek).


Top! Dan neem ik na 18 december nog even contact op om de emailadressen om te zetten. Thanks!


@gtraets Graag gedaan gedaan. :blush:


Hi @Vikash, het internet abonnement op het nieuwe adres is nu actief. Zou jij nu mijn email adressen van het abonnement van het oude adres kunnen omzetten naar het nieuwe klantnummer?

En wat adviseer je voor het vaste telefoonnummer? Kan dat pas na beeindiging van het abonnement op het oude adres?

Alvast bedankt voor je hulp!

Groeten,

Gilbert


Hi @gtraets. Ik heb doorgegeven dat alle e-mailboxen verplaatst moeten worden naar het nieuwe klantnummer. Je ontvangt hiervan een sms/e-mail over. Mijn collega's voor jou aan de slag

Voor het verhuizen van het telefoonnummer kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, Dit kan volgens mij in een gesprek tijdens het opzeggen van het oude abonnement 


@Vikash zou jij nog eens mee kunnen kijken of alles nu goed gaat? Heb inmiddels meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice over het opzeggen van het abonnement op mijn huidige adres per 1 maart en om daarna het telefoonnummer om te zetten, maar ik krijg niet het idee dat het helemaal goed gaat….

Kennelijk waren er al een aantal fouten gemaakt volgens de laatste agent die ik sprak en zij zou het allemaal regelen, maar ik heb nog steeds geen bevestiging van de opzegging ontvangen en het abonnement moet toch echt op 1 maart stoppen omdat ik dan hier niet meer woon.

In plaats van een bevestiging van de opzegging heb ik een mail ontvangen dat ik bij KPN blijf, dat mijn opzegging geannuleerd was, dus ik snap het even niet meer. Mijns inziens is er dus weer iets niet goed gegaan… Zou fijn zijn als jij het even kan checken. Alvast bedankt!


Het is alweer een tijdje geleden. Ik weet nou even niet meer wat het oude adres is. Zou je dit willen achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan kijk ik het voor je na.


Hi @Vikash, ik heb het toegevoegd aan mijn profiel


Bedankt voor het achterlaten van jouw oude adres. Je ontvangt zo een privebericht.