Skip to main content

Beste,

 

volgende maand ga ik verhuizen. Dan verhuis ik naar een adres waar al een KPN account is. Graag zou ik mijn KPNmail adressen behouden. Kunnen jullie die adressen samenvoegen op het nieuwe adres bij het bestaande KPN account?

 

Alvast bedankt. 

 

Hallo @Renede W , geef in het privédeel van je profiel je postcode(s)/huisnummer(s)/klantnummer(s) en de betreffende mailadressen is, dan kan een moderator dat voor je regelen.

Succes.

 


Bedankt JanD,

bij mijn profiel staat de gevraagde informatie.

Hopelijk kan de moderator daarmee vooruit. 

 


Hi @Renede W ,
Goed dat je je profiel aangevuld hebt. Ik zie onder je klantnummer die eindigt op 831    5 mailadressen staan. In je profiel benoem je 3 mailadressen, klopt dit? Ik moet namelijk een ticket aanmaken voor een andere afdeling hier voor (dan doe ik dat liever in een keer goed :stuck_out_tongue_winking_eye: ). Wat moet er gebeuren met je oude KPN abonnement? Als die niet actief hoeft te blijven dan zouden de abonnementen ook samengevoegd kunnen worden. Dit doe je dmv het doorgeven van de verhuizing namelijk. 


Hallo Denise,

bedankt voor je reactie. Het samenvoegen van de twee abonnementen is wellicht het eenvoudigste. Gaan daarmee alle email adressen dan automatisch mee naar het overblijvende abonnement?

Alvast bedankt. 


@Renede W, dat is wel het idee van het samenvoegen inderdaad. Nu was ik even aan het tellen qua mailadressen. Dan kwam ik in totaal uit op 8 mailadressen op een klantnummer. Dit zou dan het maximaal aantal mailadressen overschrijden. Wat mij het beste lijkt om te doen is je mailadressen overzetten door middel van een ticket ( de 3 die je benoemd hebt in je profiel) en daarna je oude abonnement (opheffen / samenvoegen). Maar dan blijven de mailadressen die je wilt behouden in ieder geval actief. 

Laat je weten wat je hier van vindt en wat je met je oude abonnement wilt?


Hallo Denise,

 

wederom bedankt voor je reactie. Je voorstel is wat mij betreft akkoord. De insteek is inderdaad om de 3 genoemde mailadressen over te zetten/te behouden. Daarna kan het oude abonnement (eindigend op 831) opgezegd worden (eind maart) met de resterende emailadressen (een daarvan is ...578@kpnmail.nl, de andere kan ik niet traceren). 


Dank je voor de snelle reactie @Renede W :muscle_tone3: ! verzoek voor de mailadressen heb ik een ticket voor aangemaakt. Kan zijn dat je hier over gebeld wordt binnen nu en 2 dagen. 
Verzoek van opheffing zal ik in dit geval doorgeven. Omdat een opheffing altijd met een maand opzegtermijn ingevoerd moet worden kan dat vanaf 18-3-21. Zelf heb je het over eind maart. Welke datum had je in gedachten?


24 maart is voor ons de opzegdatum.


Heb de opheffing doorgegeven voor je per de 24ste maart:thumbsup_tone3:. Je krijgt een bevestiging per mail hier van. 
Tip/vraag: wil je de orderbevestiging van de ophef goed controleren? Klopt de datum, adres, abonnementsgegevens etc. Zou zonde zijn als ik een foutje heb gemaakt en dat over het hoofd zie :nerd: .