Skip to main content

Nadat ik alle stappen heb doorlopen, krijg ik de volgendeĀ foutmelding:

Er is een fout opgetreden.

Verificatie is mislukt. Controleer gebruikersnaam en wachtwoord. De Server retourneerde: LOGIN failed (NO).

Dit begrijp ik niet omdat ik mijn goede Microsoftaccount en wachtwoord heb ingevoerd.

Wie kan mij helpen?

Ā 

Hoi @Trupa, ik vrees dat ik je hier ook niet zo goed mee kan helpen. Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder. Is het je nog gelukt?
Je kunt hierover ook eens proberen contact op te nemen met de klantenservice van Mailstore


@TrupaĀ :

Nee, ik geloof dat dit een probleem is in Windows Mail. Ik zou gewoon even alle instellingen in Mail nalopen. En dat moetenĀ natuurlijk de instellingen van Microsoft (outlook.com ??) zijn.


Hallo Thomas en Willy22,Ā 

Ja ik ben er uit, dank zij de Hulp van SeniorWeb.

Eerst heb ik mijn mails van Outlook 2007 opgeslagen in MailStore.

Vanuit Mailstore heb ik de mails geƫxporteerd naar de app Mail van Windows.

Dat exporteren gaat als volgt:

  1. kiesĀ E-mails exporterenĀ in MailStore
  2. kiesĀ IMAP-postvak
  3. selecteer de te exporteren mappen, gevolgd doorĀ Volgende
  4. vul alsĀ HostĀ inĀ imap.kpnmail.nl
  5. kiesĀ IMAP-TSLĀ 
  6. vul als gebruikersnaam uw e-mailadres van KPN Webmail in, gevolgd door het bijbehorende wachtwoord
  7. klik opĀ TestĀ om te controleren of alles goed ingevuld is
  8. zo ja, klik opĀ Volgende

Na een tijdje kunt u via webmail van KPN kijken of de mail gearriveerd is in uw mailbox bij KPN. U zult al heel gauw een map MailStore zien, maar het vullen van die map kan enige tijd duren..
Na weer een tijdje ziet u de mail verschijnen in de app Mail. Dan moet je inmiddels wel een account hebben aangemaakt van KPNmail
Ik ben benieuwd of het lukt.

Ā 

Ā 

Uw reactie


@TrupaĀ :

Geef die weblink van Seniorweb. Dit kan ook andere mensen helpen.


Als lid van SeniorWeb heb ik individueel antwoord gekregen via de helpdesk.

Overigens is het lidmaatschap betaalbaar en dan zijn er online cursussen te volgen op diverse gebieden.