Skip to main content

Goedemorgen, kunnen jullie dat ook voor mij doen? heb het liever per mail . dan per post, de factuur

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @EddyBear. Welkom op het KPN Forum. Je kunt tegenwoordig zelf ook heel eenvoudig in je eigen MijnKPN je facturen bekijken, en je abonnement en extra opties aanpassen. Ook kun je in MijnKPN 'papieren facturen' opzeggen voor het Thuis abonnement. 

Dat doe je door; 

  1. Naar 'MijnKPN' te gaan
  2. Selecteer producten en dan 'Thuis'
  3. Kies vervolgens 'Extra opties' wijzen of toevoegen en vink de optie aan bij het onderdeel 'overige'

Als je de papieren factuur van het mobiele abonnement wilt stopzetten, dan zou ik je willen vragen om je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorg ik ervoor dat je in de toekomst geen papieren factuur meer ontvangt.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Sorry had het even druk, ik heb wijzingen aangebracht en zou graag willen dat het factuur op papier stop gezet willen worden.


Sorry had het even druk, ik heb wijzingen aangebracht en zou graag willen dat het factuur op papier stop gezet willen worden.

Geen probleem hoor! Ik heb de papieren factuur stop gezet. :blush:


Reageer