Skip to main content

tot vorige week kon ik pdf bestanden die als bijlage zijn verstuurd bekijken in de webmail. Nu kan dat niet meer, ik moet eerst het bestand downloaden op mijn computer (windows 11/google chrome) en dan kan ik het openen. Heel irritant.

Ik heb in dit forum een zelfde topic gevonden van 2 jaar terug, hierbij is vermeld dat de preview functionaliteit weer moest worden aangezet door de technische afdeling. Kunnen jullie dit weer oppakken?

Bedoel je dit @acolsandra :

Dat werkt bij mij gewoon

 


Bedoel je dit @acolsandra :

Dat werkt bij mij gewoon

 

sinds vorige week niet meer bij mij. Als ik op weergave klik krijg ik onderstaande melding. Jammer, want ik gebruikte de weergave vaak. Ik ben gaan zoeken op dit forum in de hoop dat ik een oplossing kon vinden , maar helaas dus niet.

 


Dan mis je een programma in Windows om de pdf weer te geven of is in Windows niet goed ingesteld, ligt dus niet aan de webmail @acolsandra 

Ik heb Chrome standaard ingesteld voor pdf weergave.

 


Dan mis je een programma in Windows om de pdf weer te geven of is in Windows niet goed ingesteld, ligt dus niet aan de webmail @acolsandra 

Ik heb Chrome standaard ingesteld voor pdf weergave.

 

dat programma mis ik zeker niet op mijn pc, ik gebruik voor mijn werk acrobat pro, hij is recent geupgrade(d) en dat zal het probleem dan wel zijn, ik ga kijken in mijn instellingen. Bedankt, weet ik nu in ieder geval dat het aan mijn pc ligt, niet aan de software van kpn.


ik heb inmiddels alle instellingen voor pdf/adobe/chrome bekeken en gewijzigd, maar niets helpt. Heeft iemand tips welke instellingen ik wel moet aanpassen om voortaan weer alle pdf's in de webmail te bekijken?


Welke Windows-versie gebruik je @acolsandra ?

Wacht op de reactie van  een forumlid met meer kennis van Windows, ik kan je daar helaas verder niet mee helpen. Het is in ieder geval geen KPN-issue.

Succes.

 


Reageer