Skip to main content

Ik heb per abuis een 4-tal mailboxen als alias aan mijn eigen mailbox gehangen terwijl dit losse mailboxen hadden moeten zijn. Niet goed gelezen. Na verwijderen van de aliassen kan ik de mailadressen niet meer gebruiken om er mailboxen van te maken. Zit er een tijd op dat deze mailadressen (nog) niet te gebruiken zijn voor mailboxen?

Ik wil ze graag gaan gebruiken voor mijn gezin.

 

Alvast dank voor de reactie! 

@G van Harten Ik denk dat een van de moderators van dit forum dit wel voor u kan verzorgen. Als u alvast de relevante gegevens invult van uw forumprofiel kan die bij het lezen van uw topic gelijk aan de slag. De gegevens waar prive achter staat zijn alleen zichtbaar voor de moderators en uzelf. Er is helaas een wachttijd van 1 a 2 dagen…..


Hallo @G van Harten 

Zodra je een e-mailadres (account of alias) verwijdert, zet het systeem er automatisch een reservering op voor een periode van drie maanden. Daardoor kan jij (of iemand anders) dit adres niet direct opnieuw aanmaken. Een KPN medewerker kan deze reservering verwijderen. Dat kan een moderator zijn, maar je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402.


Kijk, dat verduidelijkt de zaak! Ik ga contact zoeken. Mocht er een mod zijn die wil helpen dan hoor ik t ook graag! Dank @RBxx !


@G van Harten 

Indien je hulp wilt hebben van een moderator hier op het forum dan moet je, zoals @HansaanZet heeft ge-antwoord, jouw profiel hier op forum volledig invullen en bij “Opmerking” de emailadressen waarvan de reservering moet worden opgeheven, vermelden. Als je dat gedaan hebt moet je hier een nieuwe reactie plaatsen en op de reactie van een moderator wachten.

Maar als je grote haast hebt is het beter om even met de KPN klantenservice bellen want de reactie van een moderator kan nog wel even op zich laten wachten.


Hoi @G van Harten. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice of heb je mijn hulp nog nodig hierin?


@Vikash, Ik ben er nog niet toe gekomen. Maar als je wilt helpen graag!


@G van Harten Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist de reserveringen verwijderd. Laat je mij weten of het gelukt is om deze e-mailadressen opnieuw aan te maken als een losse mailbox?