Skip to main content

Beste, het verschil tussen e mail adressen en accounts was me niet zo duidelijk. Ik dacht even herschikken. e mail adres en account verwijderd. Maak ik onder zelfde naam weer nieuw aan.

Dat kan niet. Na tel overleg kan antwoord dat na week alles weer vrijgegeven wordt. Inmiddels tien dagen verder. Lukt nog steeds niet. Waar zit m dat in?

Hoi @Thomas007 
Waarschijnlijk kan de KPN die wel direct weer vrijgeven, wacht maar even op een KPN-medewerker, dit kan wel 1 a 2 dagen duren.
Zet inmiddels je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
En natuurlijk de emailadressen waar het over gaat.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Overigens was die week wel erg optimistisch er staat geloof ik 6 weken voor, maar een KPN medewerker kan het wel bespoedigen voor je.

Ben wel bang dat je de eventuele  e-mail die er in stond definitief kwijt bent.


​​​​Overigens was die week wel erg optimistisch er staat geloof ik 6 weken voor, maar een KPN medewerker kan het wel bespoedigen voor je.

Zelfs dat is nog te optimistisch. Als je een e-mailadres wist dan zet het systeem er automatisch een reservering op van drie maanden. Deze reservering kan door een KPN medewerker (moderator en ook via 0800-0402) worden verwijderd. 


Dank voor de reacties. ik heb al twee keer gebeld maar das voor mij geen succesnummer tot nu toe. eerst doorgelinkt terug naar website via sms en daarna medewerker aan de lijn die heel ingewikkeld verteld dat je geduld moet hebben. dat vrijgeven had ik gevraagd maar kan niet…

 

nogmaals dank.


Wacht maar even af @Thomas007 
Een KPN medewerker kan het hier wel in orde maken.
Mits je je profiel hebt ingevuld anders weet hij of zij niet wie je bent.


huistijger nog langer geduld?

tom 


huistijger nog langer geduld?

tom 

Inderdaad, via het forum moet je geduld hebben voordat iemand van KPN reageert, het forum is geen chatdienst, anders even bellen met 0800 0402, Twitteren of Facebooken @Thomas007 

 


Hoi @Thomas007. Welkom op het KPN Forum! Ik help je graag verder hierin. Wil je daarvoor het e-mailadres, waarvan de reservering verwijderd moet worden, achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik het kan verwijderen.


done


Bedankt voor het achterlaten van jouw e-mailadres. Ik heb de reservering van beide e-mailadressen verwijderd. Je kan deze e-mailadressen nu zelf weer aanmaken als een e-mailbox.


vikash je bent een schat. top geregeld.


@Thomas007 Graag gedaan! 😊