Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik heb per ongeluk een belangrijk email adres verwijderd.  Kan ik deze wellicht nog herstellen? Heel erg bedankt alvast voor een reactie en hulp! 

Vriendelijke groet,

Louise Verkade uit Baarn

 

Admin: eigen topic voor vaag aangemaakt

Goedemiddag,

Heel stom, ik heb per ongeluk mijn mailadres verwijderd. Is er een mogelijkheid dat ik deze weer kan herstellen en ook gebruiken.

Het zou super zijn als iemand hier een idee over heeft.

 

Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken!

Vriendelijke groet,

Louise Verkade uit Baarn

Admin: topics samengevoegd


Hallo @LouiseVerkade voor een snelle reactie kun je gratis bellen met 0800 0402 en als je een goede medewerk(st)er treft kan die het voor je in orde maken, anders nog een keer bellen tot je een goede treft.

Vul anders in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers IBAN en het bewuste mailaccount in, dan kan een moderator het binnenkort ook voor je regelen.

Succes.

 


Beste @JanD , wat super fijn om te horen, hartelijk dank voor Uw reactie! Ik ga dit gelijk doen! 

Alvast een gezellige jaarwisseling!

Fijne avond.

Groet, Louise


Hoi @LouiseVerkade, welkom hier! Fijn dat Jan je al goed op weg geholpen heeft. Nu zag ik dat je me een privébericht had gestuurd dat het toch nog niet helemaal gelukt was. Ik heb bij dezen de reservering op het mailadres verwijderd. Je kunt het mailadres nu zelf weer opnieuw aanmaken via email.kpn.com (inloggen met je KPN ID). 


Hi @Erik_ ! Wat fantastisch dat je dit geregeld hebt, het is gelukt! Onwijs bedankt voor de snelle hulp! Fijne avond nog.

Groet, Louise Verkade