Skip to main content

Ik heb per ongeluk het e-mail adres op mijn mobile telefoon verwijderd. Het staat nu nog op mijn laptop en P.C..

Ik had consepts.nl  maar dat krijg ik niet meer op mijn mobile.

 

Ik zou graag overgaan op kpn .nl 

Hoe doe ik dat?

 

Groet 

 

Wim

Dan pas je je mailaccounts aan in MijnKPN @Wim van T :

https://email.kpn.com/


@Wim van T 

Kun je met dat emailadres/-account nog wel email versturen of ontvangen op jouw laptop / PC ? zo ja, dan kun je dat emailaccount gewoon weer in jouw emailprogramma aanmaken op jouw telefoon.

Of heb je dat emailadres in “Mijn KPN” verwijderd ? Dan moet je met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) bellen om de zogenaamde reservering van dat emailadres te laten afhalen. Daarna kun je het emailaccount/-adres weer aanmaken.

Overstappen naar een KPN emailadres:

Maak in “Mijn KPN” een nieuw emailaccount aan (dit kan alleen nog maar een “@kpnmail.nl” account zijn). En dan moet je al jouw contacten / kennissen laten weten dat zij naar een ander emailadres moeten mailen.

Zorg ervoor dat je ook het “Antwoordadres” van alle emailaccounts in alle emailprogrammas aanpast. Vele mensen reageren op een email met het klikken op “Beantwoord / Reply” en dan wordt het emailtje naar dat “Antwoordadres” gestuurd.


Welkom op het forum @Wim van T, de anderen hebben je zo te zien al op weg geholpen. Het kan ook zijn dat het @concepts.nl adres nu een alias is geworden van een @kpnmail.nl adres, als dat zo is kan je het kpnmail adres gebruiken in de instellingen. 

Voor het instellen op je telefoon kan je deze pagina ook gebruiken: E-mail - Handmatig Instellen.


Het is gelukt, ik heb een nieuw wachtwoord opgevraagd en daarna het email adres weer aangemaakt.

 

Bedankt.

 

W.v.T.


Reageer