Hallo, gister per ongeluk een emailadres verwijderd, kan het niet opnieuw weer instellen, met zelfde wachtwoord ?
wil het graag terug is belangrijk mailadres voor mij
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hallo, gister per ongeluk een emailadres verwijderd, kan het niet opnieuw weer instellen, met zelfde wachtwoord ?
wil het graag terug is belangrijk mailadres voor mij
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hallo
Heb je het emailadres verwijderd in MijnKPN? Dan staat jouw adres nu 3 maanden in quarantaine.
Een KPN moderator kan dit voor je deblokkeren, maar de reactietijd is wat lang(er) door de drukte.
Bel KPN op 0800 0402 dan is het sneller verholpen.
Bedankt, zal ik doen
Goedemiddag
Hier ben ik dan! Ik zie dat je al doorverwezen bent naar onze telefonische helpdesk. Heb je daar inmiddels al iemand gesproken en is jouw probleem opgelost? Zo niet, dan help ik je graag alsnog verder hiermee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)?
Laat je het mij even weten, of ik nog kan helpen of niet?
Hallo, Susan
Het is nog steeds niet gelukt
Ondanks hulp van de klantenservice
Dus, alsnog graag hulp!
Hoe ver ben je gekomen met hulp van de klantenservice? Is het e-mailadres al gedeblokkeerd?
Dan kan je via MijnKPN (klik hier) → Producten → Thuis → Informatie & Instellingen dit e-mailadres opnieuw aanmaken.
Nee, het,is m.i nog niet gedeblokkeerd!
Ok duidelijk
Lukt niet bij persoonlijke opmerking
xxxx
Dus dan zo maar! Gr.Wytske
admin: in je profiel gezet
Ok, sorry staat nu wel in het prodiel
Dan kan je via MijnKPN (klik hier) → Producten → Thuis → Informatie & Instellingen dit e-mailadres opnieuw aanmaken.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.