Skip to main content

Goedemorgen. 
Ik had problemen met de E mail en dacht ik verwijder mijn e-mail adres en maak een nieuwe aan. 
Het is een alias E mail en via het hoofd e-mail adres kan ik mijn alias E mail adres niet opnieuw activeren. 
Wat ik hiervan daar lees staat deze nu op gereserveerd bij KPN. 
Graag deze reservering deactiveren zodat ik als nog mijn oude alias E mail adres kan gebruiken. 
 

Met vriendelijke groet:

Johan Arends. 

Een KPN moderator op het forum kan dit uitvoeren, maar een reactie kan hier door de drukte wel een paar dagen duren. Je kan sneller bellen met klantenservice op 0800-0402.


Dank je voor je reactie. 
Ga telefoontje plegen. 

Groet Johan  

 


Hallo @Johannes1959, is het inmiddels via de klantenservice gelukt? 


Heb gebeld en het zou doorgegeven worden aan de desbetreffende afdeling. 
Tot op heden niets meer gehoord. 
Kan het ook niet proberen want zit onderweg en heb de thuiscomputer niet tot mijn beschikking. 
Weet ik niet of de KPN mij bericht dat hun de blokkade eraf hebben gehaald. 
 

Gr Johan. 


Als je jouw persoonlijke gegevens in het forumprofiel zet, kan Jeroen ook nog even meekijken. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), die zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.
Zet het e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen".


Ik kijk het graag voor je na @Johan Arends & @Johannes1959

Je gebruikt nu 2 accounts om hier op het forum actief te zijn? Dat is volgens onze huisregels niet toegestaan, een dubbelaccount. Welke van de 2 zullen we deactiveren? 

 


Hallo Jeroen. 
Heb ik er 2, was niet de bedoeling. 
Die @johanarends maf wel gedeactiveerd worden. 
 

Groet: Johan. 


RBxx

Dat forum formulier had ik al ingevuld afgelopen weekend. 
Als ik hem nu weer invul dan zal ik wel weer een dubbel account krijgen vrees ik. 
 

Gr Johan. 


Als je eerst inlogt op jouw account @Johannes1959 en dan in het forumprofiel jouw gegevens bijwerkt komt het helemaal goed. Dan krijg je geen nieuw account.


Het alias dat je per abuis hebt verwijderd is weer vrijgegeven. Je kunt het weer aanmaken @Johannes1959.
Het andere forumaccount zal ik voor je verwijderen.