Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb bij het aanmaken van een nieuw mailadres, per ongeluk mijn standaard adres verwijderd. Ik ontvang hier nu geen mail meer op. Kan ik dit terugdraaien? Mijn standaard adres staat in mijn profiel  

met vriendelijke groet

Hallo @Roy12321 

Als je een e-mailadres hebt gewist via MijnKPN dan wordt er automatisch een reservering op gezet. Hierdoor kan niemand dit adres gebruiken. Deze blokkade duurt drie maanden. Een KPN medewerker kan deze blokkade eerder opheffen, zodat je het e-mailadres direct weer kan aanmaken.

Je hebt jouw gegevens (Privé) al in jouw Forum profiel gezet lees ik. Het is daar alleen zichtbaar voor jou en KPN. Zet het e-mailadres in het veld "Persoonlijke opmerkingen”.

Een KPN moderator reageert hier binnen 1-2 dagen, afhankelijk van de drukte.


Dank je wel! Gedaan


Hi @Roy12321,

Even met spoed opgepakt, ik heb het mailadres weer vrijgegeven dus je kunt hem nu direct opnieuw aanmaken :slight_smile: Dan mis je zo min mogelijk mails!

Doordat de account helemaal verwijderd is geweest, is je postvak in gewist op onze server, oude mails zijn dus niet terug te halen helaas :grimacing:


Mooi dat je het zo snel oppakt @Maja_ . Maar ja, ik had het voorwerk al gedaan :grinning:
Mede gezien het weekend was ik wel voorzichtig met het ‘beloven’ :wink: van de reactietijd.


Hi @Roy12321,

Even met spoed opgepakt, ik heb het mailadres weer vrijgegeven dus je kunt hem nu direct opnieuw aanmaken :slight_smile: Dan mis je zo min mogelijk mails!

Doordat de account helemaal verwijderd is geweest, is je postvak in gewist op onze server, oude mails zijn dus niet terug te halen helaas :grimacing:

Geweldig! Wat een service. Hartelijk dank!


Mooi dat je het zo snel oppakt @Maja_ . Maar ja, ik had het voorwerk al gedaan :grinning:
Mede gezien het weekend was ik wel voorzichtig met het ‘beloven’ :wink: van de reactietijd.

Ook dank voor het snelle reageren (en geruststellen)👌


Graag gedaan @Roy12321 en inderdaad @RBxx jij ook bedankt!