Skip to main content

Ik heb per ongeluk een emailadres gedeactiveerd.  Ik wil het opnieuw activeren.  Hoe regel ik ik dat?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @FJ Schonenberg 
Dit kun je zelf niet regelen.
Een KPN-medewerker kan dat voor je regelen.
Wel ben ik bang dat je alle mail van dat adres voorgoed kwijt bent.
Vul wel even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent. En vul even in om welk e-mailadres het gaat.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Hi @FJ Schonenberg, wat @huistijger aangeeft klopt als een bus, ik kijk graag even of het het mailadres weer vrij kan geven zodat je hem weer toe kunt voegen. Zou je het mailadres waar het om gaat, in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Bedankt @FJ Schonenberg!

Ik zie dit mailadres vanaf onze kant nog actief staan, op welke manier heb je hem gedeactiveerd? Je zou er nog gewoon gebruik van moeten kunnen maken op het moment :slight_smile: Zou je eens kunnen kijken of je nog in kunt loggen via de Webmail?


Ik heb het emailadres als "extra emailadres" kunnen aanmaken bij een ander emailadres.

 

Ik mag er 5 aanmaken en zag er maar 4.

Deactiveren ging middels de trashcan button.


Ah, top dat het toch is gelukt! Hij staat nu goed, dus je kunt er gebruik van maken :blush:


Ja, gelukt.. bedankt voor de hulp