Skip to main content

Ik heb per ongeluk mijn emailadres van hetnet.nl verwijderd met onderstaande aliassen.

Kan deze nog teruggezet worden?

Ben volledig in paniek.

Ik raad je aan om je profiel op dit forum zo duidelijk en volledig mogelijk in te vullen. Dan zal binnen afzienbare tijd wel een moderator reageren. 🙂


Dank je wel! Gedaan!


@MaureenT 

Heb je alleen de aliassen verwijderd of ook het account zelf ? Als je het account hebt verwijderd ben je - jammer maar helaas - ook alle email van dat account kwijt. Heb je alleen een alias verwijderd dan heb je nog jouw email in dat account staan.

Je kunt ook met de KPN klantenservice bellen ( 0800 - 0402 ). Dat gaat sneller dan via dit forum. In beide gevallen moet de zogenaamde “reservering” worden verwijderd van dat emailadres. Dan kun je dat email-account zelf weer aanmaken.

Vermeld ook bij “Opmerkingen” (bij jouw profiel) het emailadres dat moet worden hersteld.


Hoi @MaureenT, welkom bij ons op het forum. Zo te zien heb je inmiddels via de telefonische weg contact gehad? Ik zie de e-mailadressen die je in je profiel noemt nu als actief staan 🙂


Hoi @MaureenT, welkom bij ons op het forum. Zo te zien heb je inmiddels via de telefonische weg contact gehad? Ik zie de e-mailadressen die je in je profiel noemt nu als actief staan 🙂

Het is inderdaad opgelost via de telefonische weg. Dank je wel.