Skip to main content

Per ongeluk mijn hoofd Hetnet emailadres verwijderd

  • 13 August 2024
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb net ook per ongeluk mijn hoofd hetnet emailadres verwijderd. Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice maar medewerker was bang, dat het waarschijnlijk niet meer hersteld kan worden maar hier lees ik dat het waarschijnlijk wel kan. Er is een ticket aangemaakt, hoop dat ik snel wordt gebeld dat het toch lukt want alles is eraan gekoppeld. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

De inhoud, indien nog aanwezig in de webversie, is weg. Dat kan niet terug gehaald. 

Wat de naam betreft had ze de blokkering die erop zit eraf kunnen halen. En dan had je 'm opnieuw kunnen maken. 

Een verwijdert adres blijft 3 maanden geblokkeerd. 

Echter. Een naam@hetnet.nl kan niet meer als naam van een box. Maar wel als alias.

Dus als eigen box eerst naam@kpnmail.nl en dan daaronder als alias zoals gewenst met hetnet.nl.


Bedankt voor je antwoord Peter, moet ik dan eerst ook mijn emailadres voor mijn kpn ID veranderen naar naam@kpnmail.nl ipv naam@hetnet.nl voordat ik een eigen box maak met naam@kpnmail.nl. 

Nu pakt hij namelijk nog niet het emailadres mijn naam@kpnmail.nl als hoofd adres.


Aangezien je het hoofdadres in de box waarschijnlijk toch niet gebruikt kan de 'naam’ vóór @kpnmail.nl uiteraard ook anders zijn.

Iets als mijnextrabox@kpnmail.nl kan dan ook. Het alias eronder met hetnet.nl is dan je adres voor de buitenwereld.

Je per ongeluk verwijderde hetnet adres moet wel weer vrijgegeven voordat je dat weer als alias kunt toevoegen. Is dat al gebeurd? Kan ook via de telefonische klantenservice.


Ik heb net nog een keer contact gehad met de klantenservice maar degene kan het helaas niet oplossen. Ik moet wachten tot ik gebeld wordt.


Hallo @JLM, is het ticket voor de technische dienst inmiddels opgelost? 


Reageer