Skip to main content

Nog even reageren op bovenstaande,

Ik ben recent aangesloten bij/op het KPN netwerk, dus een nieuwkomer, en heb per ongeluk een (nieuw) aangemaakt email account/adres verwijderd. 

Ik dacht dat dat geen probleem was, maak opnieuw een emailadres (met dezelfde naam) aan, (verwijderd toch?) maar dit ligt toch anders.

Ondanks dat het adres "verwijderd" was is het niet meer beschikbaar.... 

Las bovenstaande en heb, zoals aangegeven, de helpdesk gebeld met hetzelfde antwoord: "dit moet via het forum"…

"U kunt wel een nieuw email adres aanmaken" was het antwoord, maar dat is niet de bedoeling... Nee wij kunnen dat niet... 

Slechte service/communicatie.

Ik wil graag weten hoe dit opgelost kan worden. 

 

Admin; eigen topic voor je vraag aangemaakt

@MdeBooij Verwijderde e-mailaccounts en -adressen kunnen gedurende drie maanden niet opnieuw worden aangemaakt.

Wil je dat dit toch eerder kan, dan kan een moderator van dit forum dit voor je verzorgen. Zet dan in je profiel om welk e-mailaccount of -adres het gaat. De moderator kan dan het e-mailaccount of -adres vrijgeven. Dit kan wel een paar dagen duren. Ook de webcare van KPN op X (Twitter) kan dit verzorgen (@KPNwebcare). Dan is het vaak een kwestie van een paar uur.

Piet.


Bedankt voor de reactie op mijn vraag.

De "gegeizelde" accounts zijn vanochtend via de helpdesk (0800 0402) door een medewerkster vrijgegeven.

Ze kunnen dat blijkbaar wel (als je de juiste meewerk(st)er aan de lijn krijgt.

Was een paar minuten werk, mijn vraag is dus beantwoord en probleem opgelost 😃


Fijn om te lezen dat jouw probleem is verholpen.