Skip to main content

Hallo,

 

Ik kan sinds een paar weken niet meer op de oude manier inloggen en dan bedoel ik met mijn oude pictogram op mijn bureaublad. Ik krijg dan telkens de melding dat de pagina niet bereikbaar is en ik dan maar in moet loggen via Bing. Dat lukt dan ook wel maar waarom kan ik opeens niet meer via het pictogram inloggen? 

En via wat voor pictogram logde je in? Had je een “snelkoppeling” naar de site op je bureaublad staan?

Welke browser gebruik je?

 


Hallo,

Ja, inderdaad via een snelkoppeling. Het is een pictogram van KPN web mail. De browser die ik gebruik is Chrome version 70 on windows.


Hoi @jacquelineenharrie, welkom op het forum! Super handig om met een pictogram op je bureaublad in te loggen. :smile:  Alleen jammer als dit niet meer werkt als de hyperlink naar de webpagina verandert. Gelukkig is dit snel op te lossen als je deze stappen volgt:

  1. Start Chrome.
  2. Ga naar https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp
  3. Klik rechtsboven op de knop met de drie stipjes.
  4. Wijs Meer hulpprogramma's aan.
  5. Klik in het menu dat links uitklapt op Snelle link maken.
  6. In een nieuw venster staat een suggestie voor de naam die de website krijgt op het Bureaublad. Laat dit staat of typ een nieuwe naam in het vak.
  7. Klik op Maken.

Dan staat er een nieuw pictogram op je bureaublad die weer werkt en kun je hier weer mee inloggen via Chrome! 


Reageer